Gå til innhold

Ny android, max ca 4000,-

Anbefalte innlegg

Jeg må snart bytte ut min samsung galaxy s6, som har dekket behovet mitt godt. Brukes til ringing, surfing og som kamera. Fornøyd med skjermstørrelsen på 5.1. Vil ikke ha mindre og ikke veldig mye større.

Viktigste egenskaper er

1) batteridtid

2) kamera

3) robusthet

som bør være minst like god som på s6. Ellers vil jeg ha minijack og minst 64 gb minne eller ev. plass til ekstra minnekort. Noen formening om hvilken jeg bør gå for?

Jeg tenker at galaxy s7 32gb er en mulighet, men om noen har andre gode forslag så rop gjerne ut? Hvordan er f.eks motorola moto g6 iforhold til s7?

Endret av gjest:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må snart bytte ut min samsung galaxy s6, som har dekket behovet mitt godt. Brukes til ringing, surfing og som kamera. Fornøyd med skjermstørrelsen på 5.1. Vil ikke ha mindre og ikke veldig mye større.

Viktigste egenskaper er

1) batteridtid

2) kamera

3) robusthet

som bør være minst like god som på s6. Ellers vil jeg ha minijack og minst 64 gb minne eller ev. plass til ekstra minnekort. Noen formening om hvilken jeg bør gå for?

Jeg tenker at galaxy s7 32gb er en mulighet, men om noen har andre gode forslag så rop gjerne ut? Hvordan er f.eks motorola moto g6 iforhold til s7?

Hva med Pixel 1.gen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...