Dummedumle Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 (endret) Hei! Har det siste året opplevd en hodesmerte som jeg ikke finner mye info om på nettet. Tenkte jeg skulle sjekke ut her og høre om noen har opplevd det samme, og hvis dere evt dro til legen, hvordan det ble tatt hånd om. Er en plutselig intens trykksmerte alltid på høyre side av hodet, fra øret og bakover tror jeg, så ikke ett lite bestemt sted, er mer som et større område som blir presset på. Det varer ca tre-fire sekunder og i løpet av denne tiden er jeg ikke i stand til å gjøre noe da trykket er så intenst. Har prøvd å tenke over i hvilke situasjoner dette oppstår, da jeg hadde mistanke om at dette kommer av stress/spenning i nakke. Men dette kan komme når som helst, mens jeg tar det helt rolig, på jobb, lager mat eller trener. Så, noen som har opplevd dette? Og hvis dere gikk til legen, hva sa han/hun? Takk! Endret 11. juli 2018 av Dummedumle Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Varer det bare i 3-4 sekunder? og så er det bra igjen i timer? dager? Lenke til kommentar
Dummedumle Skrevet 11. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2018 (endret) Varer det bare i 3-4 sekunder? og så er det bra igjen i timer? dager? Ja, helt fin etterpå. Opplever ikke kvalme, eller svimmelhet, derfor jeg egentlig Ikke har vært bekymret. Men er så rar smerte, så har begynt å lure i det siste. Kan gå opp til litt over en uke mellom hver gang. Endret 11. juli 2018 av Dummedumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå