DontKeepMeWaiting Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Je så en gang en person som var helt vanlig da, eller normal kan man si og han var mer intelligent også enn noen president, arbeider osv. je tidligere hadde sett, men det som er rart er at det er jo sikkert mange som har sett denne personen, så hvorfor fortsetter de med sitt vanlige arbeide? Je mener, om en person som er mer intelligent enn deg bare er helt vanlig og normal, hvorfor fortsetter du da med ditt vanlige arbeide, det er jo veldig mystisk egentlig, skjønner det har noe med intelligent å gjøre, men likevel? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg tror kanskje ikke du skal anta at folk i viktige posisjoner er kommet dit på grunn av sin intelligens. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Valg man tar har da ingenting med intelligens å gjøre. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Je mener, om en person som er mer intelligent enn deg bare er helt vanlig og normal, hvorfor fortsetter du da med ditt vanlige arbeide, det er jo veldig mystisk egentlig, skjønner det har noe med intelligent å gjøre, men likevel? Hvorfor skal jeg ikke fortsette med mitt vanlige arbeide hvis jeg treffer en normal person som er smartere enn meg? Lenke til kommentar
DontKeepMeWaiting Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Hvorfor skal jeg ikke fortsette med mitt vanlige arbeide hvis jeg treffer en normal person som er smartere enn meg? Jo for den normale personen er seg selv bare mens du jobber for å få bedre selvfølelse Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hva bør jeg heller gjøre da? Lenke til kommentar
DontKeepMeWaiting Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Hva bør jeg heller gjøre da? Være deg selv bare sånn som han Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg er i hvertfall ikke intelligent nok til å forstå hva du egentlig spør om i tråden din. 4 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Men hvorfor skulle ikke en person som er mer intelligent enn meg være vanlig og normal? Folk som tror de er bedre enn andre, og kan oppføre seg annerledes enn andre bare fordi de har høyere intelligens er ikke særlig intelligente. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Je så en gang en person som var helt vanlig da, eller normal kan man si og han var mer intelligent også enn noen president, arbeider osv. je tidligere hadde sett, men det som er rart er at det er jo sikkert mange som har sett denne personen, så hvorfor fortsetter de med sitt vanlige arbeide? Je mener, om en person som er mer intelligent enn deg bare er helt vanlig og normal, hvorfor fortsetter du da med ditt vanlige arbeide, det er jo veldig mystisk egentlig, skjønner det har noe med intelligent å gjøre, men likevel? Definer normal? Normal er mangt. Det jeg driver med er normalt for meg, og kansje rart for deg. Og motsatt. Endret 12. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
DontKeepMeWaiting Skrevet 13. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2018 Definer normal? Normal er mangt. Det jeg driver med er normalt for meg, og kansje rart for deg. Og motsatt. Ja, og det som er normalt for en annen er kanskje itte normalt for en annen igjen, eller omvendt, eller normalt for meg igjen, eller en annen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå