Gjest Slettet+135sgd Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) PC'en min står på et lite kontor, hvor jeg nå ønsker å sette opp noen passende høyttalere av god kvalitet. Foruten å spille musikk, så vil høyttalerne brukes for gaming (spill som f.eks. Elite: Dangerous og Cyberpunk 2077). Høyttalerne burde kunne bestilles med tilhørende slankt stativ, slik som f.eks. dette. Det er nemlig ganske begrenset plass her, og jeg har ikke lyst til å lage hull i gipsveggene. Hva tenker dere er det beste alternativet, for en prisklasse på rundt 5-6k? Setter pris på råd om dette. Endret 10. juli 2018 av Slettet+135sgd Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Skal du ha aktive høyttalere eller har du forsterker? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er nå strengt talt stativhøytalere du spør om. Siden de skal stå på et kontor er muligens aktive en ide.. Si litt om musikksmak... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Ikke mye som kan passe et slikt stativ... Ser vel kun for meg Kef kht3005, med sine små egg. Fås brukt rundt 4000 men har overraskende bra lyd. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det finnes andre omtrent like kompakte stativ som tåler mer vekt. Jeg anbefaler det, ellers blir det nok Kef egg som pop sa. Eventuelt Dali fazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå