Serene Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg skal i kast med panelmaling i alle rom nu etter å ha grunnet, fuget, sparklet og pusset... Jeg har før brukt Jotuns Lady Supreme, som koster rund 650 kr. Tenkte meg en tur over grensen for å se om jeg kan kjøpe maling litt rimeligere der, og ser at de bruker mye Beckers i Sverige (som også selges i Norge)Fant denne malingenhttps://www.bauhaus.no/beckers-lakkmaling-elegant-aqua-70-blank-hvit-3-l.htmlDen koster rundt 400 kr mot Ladyen som koster 650.Noen som har erfaring med denne malingen? Antar at er den god nok for svenskene så må den vel være god nok for meg også. Kommer til å trenge en del spann, så det hadde vært kjekt å spare noen kroner så lenge det ikke går utover kvaliteten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg har ikke prøvd Beckers selv men har hørt den oppleves som mer tyntflytende enn den vanlige "amatørmalingen". Du må med andre ord passe deg for litt mer sprut rundt omkring. Ellers skal den ha like god heft, dekkevne og sånn som Lady. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå