Kurt Lekanger Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Microsoft har lansert sitt minste nettbrett Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Av bildet leser jeg at trackpad-en innebygget i tastaturet er av så dårlig kvalitet at det også følger med en ekstern mus? Lenke til kommentar
digimator Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Av bildet leser jeg at trackpad-en innebygget i tastaturet er av så dårlig kvalitet at det også følger med en ekstern mus? Svært mange (meg inkludert) jobbar adskillig raskare med mus enn med trackpad. Så min konklusjon er at du les feil. 3 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Svært mange (meg inkludert) jobbar adskillig raskare med mus enn med trackpad. Så min konklusjon er at du les feil. Okay? Så trackpaden som følger med er av høy kvalitet? 1 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Okay? Så trackpaden som følger med er av høy kvalitet? Hvis den er lik de på Surface Pro i alle fall. Tror neppe en nyere modell blir lansert med dårligere trackpad enn det som har vært tidligere. Et must om man skal bruke TeamViewer eller Remote Desktop f.eks. - det er ikke særlig praktisk på iPad Pro, som ikke har trackpad, men likevel kalles Pro. 1 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Av bildet leser jeg at trackpad-en innebygget i tastaturet er av så dårlig kvalitet at det også følger med en ekstern mus? Jeg bruker ofte også å lese alt jeg trenger av info kun fra bildene på en artikkel, gjerne uten å lese ingressen - for - hva kan vel den fortelle oss? #URnotalone Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 "Pad" med x86 hardware og klassisk Windows vil fortsatt forbli en tam kalkun. Denne vil heller ikke fly! Har du i hovedsak behov for tastatur, så kjøp en dedikert laptop der dette har god kvalitet. Trenger du en pad, så kjøper du dette også. MS vil aldri treffe "sweet spot" med sitt nåværende Windows-OS og dagens klassiske PC-hardware. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 B115242: det er interessant at mange mener at tastaturet til Surface Pro er veldig godt å skrive på ... Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 B115242: det er interessant at mange mener at tastaturet til Surface Pro er veldig godt å skrive på ... Da vil jeg bare si vel bekomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå