Gå til innhold

Mulig bra produkt for å kjøle ned stereobenker

Anbefalte innlegg

I går kom jeg over et produkt som heter AC Infinity som kan brukes som relativ lydløs viftekjøling til stereobenker. Jeg har selv bestilt en Aircom S10 og tror det kan bli interessant å teste ut. 

Her er en video som forklarer forskjellen på utstyret deres. De har diverse vifter også men her vises forskjellen på de forskjellige vifteløsningene til stereobenker.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-EhpwccIRE

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi tilbakemeldinger her, høres ut som ett interresant produkt.

Sliter litt med varme selv, men problemet er at jeg nok ikke har noe fornuftig sted å ha vifter som kommer nærme nok til å gi noe særlig kjøling. Har montert inn 4x200mm vifter bak racket, men de dytter ikke nok luft, og skulle jeg hatt noe som dyttet nok, så blir de rett og slett for hørbare.

Lenke til kommentar

Oppdatering kommer. De har både diverse vifter (med tilhørende viftestyring) som en kan montere inn i veggene på stereobenken.

I tillegg har de noe som ser ut som chassis til en tynn cd-spiller som blåser ut luften bakover (hvis en ikke har bakvegg), oppover (hvis en ikke har noe over) eller rett ut i rommet. Det er tilsammen fire innstillinger på viftene.

Lenke til kommentar

Interessant.

Ser absolutt nødvendigheten av noe sånt også på våre breddegrader siste ukene/mnd.

Dritt at jeg har en AV/receiver/forsterker i TV benk hvor det er null space hverken over eller på sidene.

Noe ala denne :(

Bør ikke denne funke greit da? Monterer du det i nederkant på baksiden er det ingen som vil se det.

https://www.komplett.no/product/973712/datautstyr/pc-komponenter/vifterkjoelingvannkjoeling/vifter/airplate-s5-dobbel-usb-skapvifte-8?fromSearchOverlay=1&q=Ac+infi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...