Formica Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har en ny elitegroup pc. Prøver å installere winxp. Får da følgende melding opp: NLTDR mangler Trykk ctrl, alt, del for å starte på nytt Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du må formatere en aktiv partisjon på C: først....... Lenke til kommentar
Martini Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Den absolutt enkleste måten er å boote fra WinXP CD'en. Det forutsetter at du har satt boot sekvensen til å boote fra CD i BIOS. Deretter foretar du en partisjonering og formaterer disken, så følger du bare installasjonsveiledningene. Lykke til -Martin Lenke til kommentar
Formica Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Skal se hva jeg får til. Endret 15. desember 2003 av Formica Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg fikk det en gang med win 98. Problemet var at det sto en diskett i pcen. når jeg tok den ut startet den helt fint.. Lykke til. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Får fanden ikke til å bytte boot device. Klarer å forandre på rekkefølgen, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Får fanden ikke til å bytte boot device. Klarer å forandre på rekkefølgen, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Takk for svar. Save and exit til slutt når du går ut av bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå