Gå til innhold

HUAWEI MATEBOOK X Pro. Hvilken versjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vifta gikk ganske mye de første timene jeg brukte den. 60-70 grader.

Men tror det bare var for at kjølepastaen ikke hadde fått satt seg enda.

idag så importerte jeg 340 råbilder til Lightroom og slo på 1:1 rendring av bildene samtidig. En prosess som får cpu-en til å jobbe hardt. Vifta slo ikke inn før etter ca 100-200 bilder.

testet litt med Aida64 og da fikk jeg temperaturen opp til 77 på en av kjernene.

har ikke testet eller prøvd noen tilsvarende laptoper, så vet ikke hvor bra/dårlig denne er i forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres jo ikke så ille i ut egentlig... Leste så mye bra om denne maskina, men ble i tvil etter innlegget til Trond Bie på itavisen.no.

Mulig der er verdt å gi den et forsøk. Hardt å konvertere fra full Apple utrustning. Kan jeg spørre om du bruker Android mobil eller Apple? Lurer litt på hvordan det vil være å kombinere dette...

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Etter å ha latt maskinen ligge i esken i en uke valgte jeg å åpne esken å starte maskinen. That's it. Jeg vet allerede at det blir vanskelig for meg å konvertere fra Mac. Så hvis noen ønsker å kjøpe en ny maskin istedenfor å vente til butikkene får den på lager, så er det bare å gi beskjed.

Ikke meningen å lage noen kjøp/salg tråd, men bedre at noen andre får maskinen tidlig enn at man må sitte å vente.

Det er snakk om denne modellen:

HUAWEI MATEBOOK X PRO 13,9" I5 256 GB BÆRBAR PC.

Med ekstra grafikkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...