Athlon Power Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg bor i oslo og lurer på om det fines noen webshopper hvor man kan hente varene i oslo/akerhus. Ikke Komplett data det er for dyrt. Hvordan betaler man når man henter varene? BobboZ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Amraam.no har lager på Sagene i Oslo, og har et eget valg på webshopen for dem som ønsker å hente varene personlig. Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 For folk som bor i Østfold ved nærheten av Fredrikstad/Sarpsborg, så er http://www.pcutsyr.no et veldig bra webshop der man kan hente varene hos dem! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Noen fler i oslo?? koseter det ekstra og hente på amraam lageret? Kan du hente dagen du betiller?? BobboZ Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Komplett data har buttik på stovner og i sentrum Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Jo a er klar over komplett burikkenne og de er jo bra de men de er jo litt i dyreste laget da. Men butikkene er kjempe bra de. Det jeg spurete onm var onm det var noen andre butikker i solo en komplett i sentrum/stovner. BobboZ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Mehr-Data på Tveita har jeg hørt noe om. Selv har jeg aldri handla der. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 19:46, Athlon Power skrev:Noen fler i oslo??koseter det ekstra og hente på amraam lageret?NeiKan du hente dagen du betiller??JaBobboZ Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 PCmax ligger på majorstuen mvh Kristian Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 PCMAX ligger faktisk på Bislet (i Sofiesgate 66), og man kan hente varene i butikkene samme dag FORUTSATT at vi har dem på lager. Det er bare å ringe å spørre :smile: Cobos ------ Ansatt hos PCMAX Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Televarehuset Walk and Talk i Vika, www.televarehuset.no Betaling cash og kort i butikk........ 8) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.datasupply.no Jeg har dårlige erfaringer med denne butikken. Hver gang jeg har vært innom og spurt om noe, har de anbefalt meg noe dyrere med påstanden om at det jeg er ute etter bare er noe elendighet. Spurte en gang om prisen på AMD prosessorer og hovedkort til det, men fikk da masse propaganda om at (dyrere) pentium 4 var SÅÅÅ mye bedre, proppa inn i øret (mulig det er noe bedre enn AMD, men de mente at det bare var kompatibilitetsproblemer med AMD og at all hardwaren min ville bli ubrukelig. Har aldri opplevd noe sånt selv etter å ha hatt AMD "hele livet"). Dette var ca. 7-8 måneder siden da jeg etter litt fundering kjøpte en AMD XP1800... veldig fornøyd. En annen gang skulle jeg kjøpe cd-brenner, og da de hørte at jeg kunne få en Mitsumi mye billigere enn noen av deres merker så kom de med påstander om at Mitsumi brennerne kun hadde feilbrenninger og at de sjelden virket som de skulle. Jeg kjøpte allikevel den Mitsumi brenneren der jeg hadde fått tilbud om den, hadde den i ett par-tre år og brente noen hundre cd'er. Den ga ikke feilbrenning en eneste gang. Så enten har de ikke peil, eller så prøver de å lure deg til å kjøpe der, evt. kjøpe noe som er dyrere enn det du opprinnelig tenkte å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå