Gå til innhold

Musk tester ubåt i barnestørrelse – håper å kunne bistå i grotten i Thailand

Anbefalte innlegg

Det er klart de ansatte hos MS driver med andre ting også.

På samme måte som at Freia driver med andre ting enn sjokolade. Alikevel er det ikke Freia jeg ville gått til for å utvikle en ubåt, på samme måte som jeg ikke ville gått til Space-X for å få god sjokolande.

Klart, det kunne vært gjort på andre måter, man kunne bygget ett digert bor, man kunne sprengt vei, fylt hula med sjokolade og spist seg inn..

Problemet med ekkolodd og VR er at om ekkoloddet eller brillene slutter å fungere, så har man i praksis bind for øynene, altså ikke dårlig sikt lengre, men 0 sikt.

Litt mindre forskjell på SW og HW og sjokolade og ubåter da.

Og jeg mener om VR brillene ikke fungerer så kan du jo bare ta de av. 

Derimot virker du ikke å forstå poenget. Poenget er at et team fra MS kunne gikk vel så god om ikke bedre hjelp. Det var bare et eksempel fra meg, men du driver og krangler å prøve å finne den minste ting som kunne gått galt. Samtidig som du virker å anta at Musks innretning er perfekt til tross for flere som faktisk sa den var ubrukelig. 

Likevel kan du altså ikke benekte at noe slik kunne vært en mulighet, som var poenget mitt. Bill Gates dro ikke med seg ansatte fordi de ikke kunne hjelpe, men fordi han forstod at slik veldedighet som han vil gjøre bør være gjort gjennom en egen stiftelse og ikke som CEO for MS. Akkurat som alle andre CEOer i store selskap i verden som jeg vet om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig Musk sin ikke ville passet, godt mulig den er for vanskelig å manuvrere, men det var i det minste en plausibel løsning, langt mer enn noen andre gjorde..

Mulig MS kunne hjulpet, aner ikke. De prøvde ikke engang. Og det pga det administrative og ikke det praktiske?

Det er noe feil når man står på sidelinjen å ser på fordi det er for mye administrativ jobb å hjelpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...