jorn_:-D Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Emne tittel sier vel det meste.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) vet ikke hvilken som er nå .. men vet at McLaren F1 var dyres på sin tid .. ikke rart siden den har gullbelagt motorrom osv Her er forbs liste http://www.forbes.com/2002/03/04/0304feat.html Tek på at BMW Z8 ikke lenger lages .. og tenk også på at en McLaren F1 kostet 1 million dollar som ny .. EDIT: i dag er en "Enzo Ferrari (F60)" dyrest den koster 643,330 dollar men for å kjøpe den må du være Ferrari samler (tror du måtte ha minst 2 Ferrari ) Endret 15. desember 2003 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Verdens dyreste bil står på månen! :-D Laget av NASA Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 gullbelagt motorrom Jøss. Det visste jeg ikke. Denne EB110 fra Bugatti var visstnok rundt 1 mill dollar. Her er forbs listehttp://www.forbes.com/2002/03/04/0304feat.html ******. Hos Forbes.com var det spyware. ****** drit as..! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 den dyreste Bugatti EB110 kostet etter dagens kursen en halv million dollar Bugatti EB16.4 Veyron koster etter dagens kurser 1,2 mill dollar .. skal vi da si at den er dyrest da Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 bugatti veyron koster rundt 16mill. dagskjøp for en vanlig mann det vel?? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 I følge bruktbil lister i engelske blader innehar Ferrari 250 GTO den høgeste listeprisen med 2,5 mill pund, men den høgaste prisen eg har sett at den har blitt solgt for er 4,6 mill pund. Rykter seier at det var en som skulle selges for 25 mill pund og med stort tap. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Verdens dyreste bil står på månen! :-D Laget av NASA hehe du har rett der gitt Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Verdens dyreste bil står på månen! :-D Laget av NASA hehe du har rett der gitt det spørs bare om MÅNEN regnes som en del av "verden". PS: jeg har ikke dysleksi, jeg har bare kommet hjem fra russeball, og måtte korrekturlese denne posten minst 7 ganger.... burger er godt Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Du kan få kjøpe ein '92 mitsubishi lancer av meg for 6 milliard kr. Er det no den dyreste bilen i verden? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg kan godt lage verdens dyreste bil til den som er villig til å betale, men om den vil virke er en annen ting... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Du kan få kjøpe ein '92 mitsubishi lancer av meg for 6 milliard kr. Er det no den dyreste bilen i verden? Du tenker sikkert på GTO`en til 2,5 mill pund. Viss du leste heile setningen så sto det at bilen ble solgt med tap, det vil jo si at han hadde gitt mer for bilen enn 2,5 mill, i dette tilfellet var det snakk om ca 1 mrd Nkr. Galskap spør du meg, men penger gjør en gal. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det spørs bare om MÅNEN regnes som en del av "verden". Tja, den månebilen er jo laget på jorden da, men han spør jo ikke om hvor den må være eller vært produsert eller befine seg nå, bare at han vil vite hvilken som er dyrest. For alt vi vet så kan det jo være noen en fjern glakse som lager svindyre biler Dessuten: hva er verden? Det universet vi lever i? Planeten Jorden/Tellus? Det vi kjenner av Universet hittil? Noe annet forslag? Er kort sagt et definisjonspørsmål som det finner flere svar på. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Mercedes CLK GTR er vel en av de dyreste, den koster ca 1.1mill engelske pund Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 bugatti veyron koster rundt 16mill.dagskjøp for en vanlig mann det vel?? Hjelper ikke bilen det minste på bilens renome at kunden må betale 16 mill for den heller siden den er en av dagens største fiaskoer .... Lenke til kommentar
edonis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den dyreste bilen i Norge må hvertfall være en Daweoo Matiz Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 bugatti veyron koster rundt 16mill.dagskjøp for en vanlig mann det vel?? Hjelper ikke bilen det minste på bilens renome at kunden må betale 16 mill for den heller siden den er en av dagens største fiaskoer .... en fjasko som snart dere en garasje med en Merc SLR utenfor oslo i norges dyreste hjem....... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvis du tenker på hva du faktisk får for pengene så er den nye "bilen" til Viking her i Stavanger den dyreste. 360.000kr for et bilvrak + en stein. http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=186481 Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den dyreste bilen i Norge må hvertfall være en Daweoo Matiz Noen som vet hva man må gi for en Enzo? Hvis man i det hele tatt får lov til å kjøpe den... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ferrari selger bare Enzo til samlere .. tror du må ha mer enn 2 Ferrarier fra før for å få lov til å kjøpe en .. + at den er sinsykt dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå