benbeni89 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg får ikke opp varsler på låst skjermen. Hører lyden men må gå inn på telefonen for å se hva som har hendt. Vedlagt bilde viser en innstilling samboeren min har som ikke jeg får opp på min telefon. Noen som har peiling? Innstillinger>apper og varsler>varsler og statuslinje. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Bruker du default skjermlås eller en du har funnet i Tema-appen eller annet sted? Vet at de fleste skjermlåsene som ikke er laget av Huawei/EMUI har problemer med å vise varsler. Forsøk å bytte til default skjermlås om du ikke allerede har det. Temaer-apper > Meg > Tilpass (nederst på skjermen) > Type Skjermlås > Velg den som heter Magasinopplåsing. Endret 8. juli 2018 av brukernavn331 2 Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Bruker du default skjermlås eller en du har funnet i Tema-appen eller annet sted? Vet at de fleste skjermlåsene som ikke er laget av Huawei/EMUI har problemer med å vise varsler. Forsøk å bytte til default skjermlås om du ikke allerede har det. Temaer-apper > Meg > Tilpass (nederst på skjermen) > Type Skjermlås > Velg den som heter Magasinopplåsing. Dette var problemet gitt! Takk for tipset ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå