Larfen Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (Flytt meg om dette er feil underkategori) Lurte på om det er noen som vet om dette gamle brettspillet fortsatt er til salgs noen steder, eller om noen har dette liggende og evt. vil selge det? (da helst i veldig fin stand) Spilte det nylig og husket hvor artig dette faktisk er, og fikk lyst å ha det selv. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Sjekk her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=94513561 Edit: Ved nærmere øyekast kan det se ut som at dette er en annen versjon. Begge er dog utgitt av Damm. Endret 13. juli 2018 av RRhoads Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Nesten identisk med Cluedo, som selges ca over alt. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Denne ønsker jeg meg også. Cluedo selges jo over alt, men mistenkt var jo veldig mye morsommere. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Nesten identisk med Cluedo, som selges ca over alt. har spillt cluedo og vil ikke si det er det samme. En helt annen måte å spille på. Men det kan virke som det er det jeg må gå for etterhvert hehe Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 Denne ønsker jeg meg også. Cluedo selges jo over alt, men mistenkt var jo veldig mye morsommere. Har kanskje funnet det... Gjenstår å se om en får kjøpt det enda https://boardgamegeek.com/boardgame/4427/super-cluedo-challenge Riktignok på engelsk, men det gjør meg ingenting, så lenge jeg får spillt det igjen hehe Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Kult. Ser veldig lovende ut etter beskrivelsen. Skal du prøve å bestille? Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 Kommer til å gjøre det når lønna kommer Lenke til kommentar
Ragnhild Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Er det noen som har notatark til dette spillet. Har spillet, men tom for notatark. Trenger bare bilde av ett Endret 7. juni 2020 av Ragnhild Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg bestilte den engelske versjonen Super Cluedo som Larfen linket til. I den er det ikke notatark man bruker opp, men laminerte som man skriver med overhead tusj på og visker ut etterpå. Vet ikke om de er like som de du tenker på, men her er i hvert fall bilde av de fra Super Cluedo Notater.pdf Forside.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå