HelenaN Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Takk alle for en fin tur igår! Her kan vi poste våre bilder. Jeg måtte dra ganske tidlig for å rekke fotballmatchen mellom Sverige og England ( ), men det ble mange bilder likevel, noen fra da jeg gikk fra bussen til treffet. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Eksperimente også med mitt "nye" 26mm Monocle/Monolens og det ble blandede resultater, men jeg liker drømmelike bilder, så med litt mer øving og riktig motiv og etterbehandling kan det nok bli bra. Tror dog at min 50mm Monocle fortsetter å være favoritten. 10. 11. 12. 13. 14. Endret 8. juli 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Takk for treff en fin julidag. Helena, du har sett mye på din vei! Nr 1, 6 og 9 er fine studier. Morsomt med de løpende barna! Monocle/Monolens-bildene er drømmeaktige, men 12 og 13 er ekstra fine. Med litt vekslende lysforhold, ble det litt varierende resultater, men jeg eksperimenterte med ICM for moro skyld. 1. Ikke noe fellesskap her, nei. 2. I smug 3. Ryggen til. 4. Rom til rom 5. Sykkeldrøm 6. Veit Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Takk for et hyggelig sommertreff. Dere er veldig kreative - har stagnert litt i det tradisjonelle jeg. Fine alle bildene, vanskelig å fremheve noen – men gjør det likevel: Helena: Bilde 1 – praktfullt forfall, Bilde 9 - Herlig samling på benken Linepusle: Bilde 1 - Ikke fellesskap-bildet ble veldig talende, Bilde 3 - Ryggen til ble bra moderne kunst, du ser nå alt du... krøllx: Bilde 3 - bytur, Bilde 5 - duell? Endret 14. juli 2018 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Her er noen av mine bilder: Bilde 1: Gammel-årgang-trapp Bilde 2: Fjordgata-trapp Bilde 3: På veggen Bilde 4: Planter i by Bilde 5: Vandre i veiter-1 Bilde 6: Vandre i veiter-2 Bilde 7: I bakgårder Bilde 8: Veggpynt Det ligger noen flere bilder i dette Flickr-albumet Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Beklager at jeg er litt sent ute med å poste bilder fra treffet forrige lørdag takk for et fint treff forresten! jeg fikk tatt mange bilder og er godt fornøyd ut fra bildene som dere har lagt så har vi øyne for ulike motiver. ganske mange flotte og spennende bilder. Av Helena liker jeg veldig godt nr 6 og 9, flotte bilder av gatefoto med bra timing og gjør seg veldig godt i svart og hvitt. jeg liker også nr 11 og 14. Av Linepusle liker jeg 1, tittelen beskriver godt situasjoen, 3 med fin speiling og dukkeseksjoenen som kommer veldig godt frem. jeg liker også alle ICM bildene, spesielt nr 4 med fine linjer og farger. RandiA, liker nr 5 og 6 med fine farger på husene og representerer godt tittelen på fototreffet. Gatefoto passer meg perfekt så jeg det blir ekstra mange bilder fra meg denne gangen: 1 - speiling 2 - askepott? 3 - bytur 4 - en velfortjent pause 5 - duell? 6 - hva skjer? 7 - hos frisøren 8 - smuget 9 - skumle karer? 10 - brattørveita - farg- og monokromversjon 11 - kiegle kroa 12 - fargefulle veiter 13 - en vindfull veit? 14 - solbrillevær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå