recoil Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Maskinen min har en tendens til å fryse sånn helt uten videre. Trodde først det var disken, men det betviles da jeg har byttet systemdisk et par ganger nå har også kjørt ram-tester for å sjekke dette, men fant ikke ut noe der heller. cpu'en min har en temp som varierer mellom 50 til opp mot 60 grader, men det skal ikke være derfor. den fryser like herlig selv om jeg stiller ting ned så den ligger under 50. Noen ideer på hva dette kan være? jeg begynner å bli -rimelig- lei nå. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Min maskin var sånn. Trodde først det var pga overklokking, til tross for at det var veldig moderat, men etterhvert som jeg klokket den helt ned til default forsto jeg at det var noe annet. Sjekka RAM, bytta skjermkort og alt annet men ble aldri klok på møkka-maskinen. Til slutt satte jeg inn min gamle TB 700MHz, og da var maskinen dønn stabil. Sendte CPU tilbake til komplett, og fikk ny tilbake. Nå funker alt som det skal. Problemet er jo bare at det ikke trenger å være CPU som er fcuk'ed hos deg. Bytt ut en og en del og feilsøk... Regner med at du ikke har dobbelt opp av alt, så da får du benytte deg av venners PC'er! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå