Mads2 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Som dere kan se på bildene, så ønsker jeg å legge til passiv posisjonplassering, slik at når jeg gratulerer noen f. eks, så ser alle hvor jeg er uten at jeg trenger å legge til det. For to år siden og tidligere, så kunne folk se hvilken by jeg var hvis jeg kommenterte en status eller gratulerte noen. Det sto med liten skrift ovenfor innlegget. Den bare forsvant for meg plutselig, men andre har det. Endret 7. juli 2018 av Mads2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Er det forskjell hvis du bruker appen og browser? Appen er søppel. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Jeg tror det henger sammen med at appen bruker GPS-informasjon til å fastslå lokasjonen din, mens browser-versjonen gjør ikke det. Litt usikker på om dette har endret seg i det siste. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2018 Det er ikke forskjell om jeg bruker nettleser eller appen. Følte det kom automatisk hele tiden om jeg enten brukte appen eller nettleseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå