Ænonym Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg klarte å betale samme regning to ganger fordi det kom feilmelding i nettbanken. Beløpet var ikke trekt så det var synlig i betalingshistorikken, så regnet med at det ikke hadde gått første gangen og betalte derfor igjen. Det var en klarna faktura på noen sko jeg bestilte fra footway. Men hvordan får jeg tilbake det ene beløpet? Burde det gå automatisk? Eller må jeg kontakte klarna/footway? Hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Har opplevd noe lignende etpar ganger tidligere, og fikk tilbakebetalt av mottager etter litt tid. Du kan evt. kontakte dem og si du betalte dobbelt pga. en feil, så ordner det seg sikkert. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Bare ring dem så blir det fixet kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå