TorWhale Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Heisann! Jeg er en av 8 gutter som alle er/fyller 19 år i år som skal reise til Magaluf i en uke nå i Juli. Har sett litt rundt på nettet men mye av trådene jeg finner begynner å dra på åra, så lurte på om noen her kanskje hadde litt mer nylig erfaring om hvordan livet i Magaluf er nå for tiden? Det er klart turen kommer til å inneholde en god del alkohol og fest, men skal ikke leve i barstreeten heller. Vi bor i Palmanova, for å gjøre dagene litt roligere og ha bedre tilgang til restauranter og slikt. - Noen do's and dont's i Magaluf, kanskje spesielt nå for tiden? Hørt reglene har blitt en del strengere i år. - Hvilket barer og nattklubber har dere bra erfaringer med? Tenker ihvertfall å være litt på Gjøkeredet og prøve ut BCM en kveld, men utenom det er jeg ikke sikker på hvor vi burde dra. Om det finnes noen utesteder i Palmanova hvor lokale også fester så hadde det også vært flott! - Alt annet av visdomsord, tips og anbefalinger settes pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå