Gå til innhold

VM 2018: Semifinaler

Latias

Anbefalte innlegg

Courtois er ute og kjører ja. Belgia gjorde akkurat det samme mot Brasil som Frankrike gjorde mot Belgia. Det handler om å vinne, og jeg er sikker på at Courtois gjerne hadde vært i finalen uansett hvordan de hadde spilt.

Synes heller ikke det har vært noe antifotball akkurat. Frankrike er et underholdende lag, også når de kontrer. Det samme gjaldt Belgia den første timen mot Brasil. Jeg kan telle på en hånd kamper jeg synes har vært kjedelige i VM, og da med et par amputerte fingre også.

Har sett alle kampene, bortsett fra Colombia - Japan men antar at den var artig den også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var rart, det var jo et klokkeklart frispark. Jeg tipper dommeren vurderte det sånn fordi Hazard snudde vekk fra mål, og dommeren dermed trodde at Hazard konstruerte frisparket med vilje. Noe som var feil, også kunne det blitt en stor mulighet for Belgia om de ikke hadde blitt snytt for det frisparket.

Lenke til kommentar

Ser fram til kampen i kveld. Er på hotell i Birmingham. Det blir livat i puben i kveld. Det er en arbeidsgjeng fra Wigan her. Spesielt en av dem utmerket seg med "utagerende" oppførsel, dog positivt. Under kampen i går så lurte jeg på hvem de ville ha videre. Fikk til svar at det var det samme, men stemningen sank litt da Frankrike lagde mål. Heier selvfølgelig på England.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...