Snikpellik Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Courtois er ute og kjører ja. Belgia gjorde akkurat det samme mot Brasil som Frankrike gjorde mot Belgia. Det handler om å vinne, og jeg er sikker på at Courtois gjerne hadde vært i finalen uansett hvordan de hadde spilt. Synes heller ikke det har vært noe antifotball akkurat. Frankrike er et underholdende lag, også når de kontrer. Det samme gjaldt Belgia den første timen mot Brasil. Jeg kan telle på en hånd kamper jeg synes har vært kjedelige i VM, og da med et par amputerte fingre også. Har sett alle kampene, bortsett fra Colombia - Japan men antar at den var artig den også. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Skjønner ikke hvorfor Belgia ikke fikk frispark utenfor 16m, når Hazard ble takla av Giroud! Bitter brasilsk dommer? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Ja, det var rart, det var jo et klokkeklart frispark. Jeg tipper dommeren vurderte det sånn fordi Hazard snudde vekk fra mål, og dommeren dermed trodde at Hazard konstruerte frisparket med vilje. Noe som var feil, også kunne det blitt en stor mulighet for Belgia om de ikke hadde blitt snytt for det frisparket. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Ser fram til kampen i kveld. Er på hotell i Birmingham. Det blir livat i puben i kveld. Det er en arbeidsgjeng fra Wigan her. Spesielt en av dem utmerket seg med "utagerende" oppførsel, dog positivt. Under kampen i går så lurte jeg på hvem de ville ha videre. Fikk til svar at det var det samme, men stemningen sank litt da Frankrike lagde mål. Heier selvfølgelig på England. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Håper England innfrir i dag! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Ingenting har gått min vei når det kommer til lag, men føffaen jeg håper Kroatia tar det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Noen andre som synes det er kult at annongseren også annongserer baklengs? ? Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 30 sekunder og han trompetjævelen er i gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Heier egentlig på begge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 England hadde vært gøy. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 It's coming home! For en goll! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Wow, det var kjapt, herlig start på kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Synd Chamberlain er skadet. Hadde vært fin innbytter viss dette kampbildet fortsetter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Ingenting har gått min vei når det kommer til lag, men føffaen jeg håper Kroatia tar det. Jepp. Men Kroatia ser dessverre dårlig ut. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 (endret) Bare og skru av kommentatorer på TV2, merker fint at for dem er ikke dette mye nøytralt. De snakker ikke om annet hvor gode England er på det ene eller det andre. England har vel hatt tidenes letteste vei til VM finale. Endret 11. juli 2018 av Johannes Entenmann 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå