Latias Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Semifinaler 10. juli - 20:00: Frankrike - Belgia (TV2) 11. juli - 20:00: Kroatia - England (TV2) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Belgia - England FTW. Tror også mest at det blir det. Frankrike er gode, men spiller for snilt Kroattia har noe få gode spillere, men England som lag tror jeg blir for sterke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Er allerede fornøyd med at et av disse lagene vinner VM, liker alle sammen. Håper mest på England, men anser egentlig begge semifinalene som helt åpne uten favoritter. Veldig spennende! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Enig med Sniken, alle disse lagene har jeg sansen for. Før VM tippet jeg Belgia, men vanligvis ville hjertet mitt si England.Når det er sagt, Kroatia også. Jeg mener, for en enorm prestasjon det ville være! Gleder meg som en unge til disse kampene Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Håper dette blir året! Come on England! Bring it home lads. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Liker ingen av lagene, men Kroatia er en stor favoritt blant disse fire. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Frankrike - England i finalen, hvor sistnevnte tar det hjem! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Hvem vil dere minst skal vinne av disse fire? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) ... Endret 9. juli 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Tror det blir avgjort på straffekonk i finalen mellom Belgia og England, med seier til England. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 I kveld smeller det! Ekstremt spent på denne kampen. På papiret to lag med vanvittig mange gode spillere. Naboland er de også. Håper på angrepsfotball fra begge lag. Potensielt en klassiker! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Heiet egentlig litt mer på Frankrike, men føler jeg har snudd litt mer mot Belgia og spesielt Lukaku i den siste uken. Håper på en bra kamp bare! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hvordan har det statistisk gått i tidligere møter mellom Frankrike-Belgia i forskjellige sammenheng? Men kanskje uansett ikke overførbart til dagens lag/kamp da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Han der Lukaku er helt rå spiller. Kan utgjøre forskjellen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Fikk litt feelings for les bleus etter EM, så sitter med blå drakt og heier litt på dem. Men liker Belgia også, så dette er egentlig vinn-vinn for meg. Håper alle United-spillerne gjør det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå