Gjest Slettet-gTn3UnMQbD Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Hei, er på jakt etter en kommando for å starte ett program "app" som viser et "skrivebord" til venstre av det normale skrivebord, det inne hold notisblokk kalender værmedliger tror jeg men mange små apper. Dette er tatt bort pågå nyeste årganger men leste en gang om kommandoen og jeg prøvde den og det virket, sidepanelet kom frem men forsvant når jeg skiftet til normal skrivebord. De som har hatt Mac lenge ganske husker på dette.. Takker for tips og svar. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Dashboard Gå til Systemvalg, Mission Control, og velg "Som arbeidsområde" under Dashboard. Ctrl + Pil venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gTn3UnMQbD Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Dashboard Gå til Systemvalg, Mission Control, og velg "Som arbeidsområde" under Dashboard. Ctrl + Pil venstre. Hei, mange takk, prøvde Google men man må skrive det rette emne for å få beste resultat, og når man ikke kan så veldig mye om Mac så får man en haug av feil svar, men takk skal du ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå