olchri Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har akkurat montert AMD Pro vannkjøling på min Athlon 1333 på MSI K7T 266. Funker helt fint opptil 1550 mhz. Da begynner å den mase om at den ikke finner forskjellige filer, harddisk osv. Har chipset tempen noe å si? Jeg brenner meg nesten på mitt. Lenke til kommentar
magle Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 ja chipset temp. har noe å si! har du vifte på chipset, eller kun ribbe? særlig ved fsb klokking belaster man chipset, og du kommer nok lenger med å utvide vannkjølinga di med en blokk på chipset. Lenke til kommentar
erl Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Problemet ditt er at harddisken ikke tåler den høye PCI busen som oppstår ved FSB overklokking. Så du må nok ty til multiplier etter dette... Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 dæven.. *kjappe seg å kjøpe ny chipsettkjøler!* hehe, jeg har bare en rævva ribbe på hk mitt.. blir ***** varm!!! hva slags blokk skal jeg bruke på hk/chipsettet da? det får vel bli en liten vifte nå til å starte med.. er litt blakk for tiden!! [ Denne Melding var redigert av: [FS]Inhumanzer på 2002-03-03 17:57 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 17:46, [FS]Inhumanzer skrev:dæven.. *kjappe seg å kjøpe ny chipsettkjøler!*hehe, jeg har bare en rævva ribbe på hk mitt.. blir ***** varm!!! hva slags blokk skal jeg bruke på hk/chipsettet da? det får vel bli en liten vifte nå til å starte med.. er litt blakk for tiden!!<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: [FS]Inhumanzer på 2002-03-03 17:57 ]</font> Zalmanribbapå 3dfxcoll er billig og ser bra ut. Har ikke prøvd den. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har Zalman-ribbe på mitt K7T266. Blir fortsatt VELDIG varmt ved overklokking. Trur ikke passiv kjøling er en bra løsning på dette kortet. Og før jeg får noen kommentarer på montering: Ribba blir varm som fy, så den er ikke feil montert :smile: -- Tommy H. [ Denne Melding var redigert av: JenkaRiPS på 2002-03-05 18:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå