Gå til innhold

''Skjermdriveren kan ikke starte'' / ''No Signal''


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har erfaring med at når man spiller så får man plutselig melding om at ''skjermdriveren ikke kan starte''? Dette er ufattelig irriterende når man er i ranking match. Det som skjer er at spillet legger seg ned også får jeg denne melding ned i høyre hjørne..etter det kommer spillet opp igjen og det lagger som bare det. Jeg har to skjermkort fra Gforce(780). Jeg har Gforce experience så jeg har de siste oppdateringene. Etter hver gang jeg er inne å ser på om det er nye oppdateringer står fortsatt den samme der som jeg alltid har innstallert(hurtiginnstallering/tilpasset installering) - Det er samme dato på den, det virker lissom som om den glemmer at jeg har lastet den ned..

 

Er det sånn at når det står de to mulighetene så er den ikke lastet ned? Hvorfor lagrer det seg ikke? Om det er det som er problemet da.

 

Hvertfall.. etter jeg får denne melding.. så slår jeg av pcen. Slår den på igjen og prøver, da kan jeg spille i timesvis. Noen ganger får jeg meldingen igjen og da slår jeg av pcen, setter hdmi kabelen inn i det andre skjermkortet og kjører på igjen..

 

Så er det også ofte at jeg får ''No signal'' etter jeg skal starte opp igjen. Ufattelig irriterende.

 

Noen som har noen tips? Ble litt rotete det her men..

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...