AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Hei, Nå har det seg sånn at jeg våknet inatt til en tekstmelding med innstilt fly. Vi hadde kjøpt ekstra dyre billetter for å slippe å mellomlande, samt å ha tilgang til utenlandsloungen til SAS. Men det ble nå sånn at flyet vårt ble flyttet 30 min frem og vi måtte fly ifra Oslo til Bergen, (og da mistet tilgangen vår til utenlandsloungen) Her blir vi sittende i 4 timer før vi kan reise til destinasjonen vår. Hva har vi krav på av kompensasjon her? Vi ankommer 4 timer og 35 minutter forsinket, jeg går glipp av Sverige - England og føler jeg er litt grinete pga det. Og i fare for at jeg virke enda mere grinete er jeg litt irritert over at vi kommer til Bergen og her har ikke loungen hverken øl eller mat, men kun kaffe og boller. Vi blir da altså sittende her og må bruke enda mere penger for å få mat o.l. Ingen krise, men greit å vite hva man har krav på, og itillegg slå ihjel litt tid.... :-) God sommer, og takk for svar! Anonymous poster hash: 00cea...6a0 Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 https://www.forbrukerradet.no/fly/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå