Dryasanne Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Har brukt File Manager pluss noen år. Jeg tar mye bilder med mobilen, og de lagres på sd kortet. Men jeg har en del gamle jpg bilder og jeg laster inn pdf og jpg fra nett. Hvilken filbehandler anbefaler du? Slik at jeg får full kontroll på slike filer og kan flytte de til sd kort eller arkivere i google drive så jeg får lettere tak i de på pcn Sams s9+ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Har bare holdt meg til ES File Explorer av tredjeparts på android. Flytter /kopierer til pg fra pc direkte med smb. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Har brukt File Manager pluss noen år. Jeg tar mye bilder med mobilen, og de lagres på sd kortet. Men jeg har en del gamle jpg bilder og jeg laster inn pdf og jpg fra nett. Hvilken filbehandler anbefaler du? Slik at jeg får full kontroll på slike filer og kan flytte de til sd kort eller arkivere i google drive så jeg får lettere tak i de på pcn Sams s9+ Kan hende jeg misforstår, men vil ikke Google Foto gjøre den nytten? Og da uten behovet for å manuelt overføre bildene. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 7. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg vil ha de fysisk på minnekortet. Ikke på cloud tjenester som g photo. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg vil ha de fysisk på minnekortet. Ikke på cloud tjenester som g photo.Da er ES filexplorer å foretrekke .Slik jeg brukte det: Du kan sette opp trådløs overføring direkte til en mappe (smb share) på windows pcen. Det blir kun en overføring som går direkte fra til mobil uten noe kabler eller adapter. https://youtu.be/O5hEBC_d8Js Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå