Limbeck Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Hei hei Jeg er ute etter hodetelefoner. Hovedbruk vil være radiodrama og lydbøker. 60-70%. Filmer/serier og fotball vil stå for resten. Samt litt metal musikk. Må være trådløse og over øret. Støykanselering er ok men ikke viktig. Trenger ikke være lukkede. Typisk bruk er på ryggen i sofaen. Håper å slippe unna med 2000 men betaler for kvalitet. Jeg ser at eplehuset selger et Beoplay H4 sett til 2000 men har lest at de har et fokus på bass og jeg vet ikke om det passer Takker for svar Endret 7. juli 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg foretrekker Sennheiser og AKG. Av disse er AKG N60 NC https://m.prisjakt.no/product/3240658/properties til NOK 1490 sikkert er greit valg. Scorer høyt på komfort og lyd + aktiv støyreduksjon. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Husker jeg kjøpte AKG Y40 til kusine. Det ble en ny verden Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Takk for svar. Jeg hadde vel foretrekt bluetooth Ahh. Jeg så nå at det er en utgave med bluetooth Endret 7. juli 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Hvordan er Sennheiser Momentum 2 tro? Jeg leser at den har veldig klar mellomtone. Det kan passe mitt bruk bra. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Den gjør nok mer enn nytten ja. Ulempen er pris og store (ser luni ut på bussen) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Ute av huset bruker jeg Bragi settet mitt. Det vises ikke. Bruken blir foran pcen og i senga. Har bestilt et demoprodukt på komplett. 2000 er innenfor budsjettet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Lykke til inn i den verden med super-headset! Det kjipe er at du er på vei inn i HIFI-verden og du klarer deg ikke uten Tidal-HIFI og dedikert dac! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå