Marvil Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har søkt litt rundt om og settpå diverse tutorials, men finne liksom ingen som passer meg.. Se på denne siden HER Jeg vil ha slike knapper som er på Pollen hans.. Skjønner at dette er CSS, men uansett hva jeg gjør så blir det feil.. URL til noen fine sider med mye webdesignting..? (Noe alla Spoono) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 #knapp { font-family: Verdana; border: 1px solid black; color:white; background: #333333; } <input type="submit" name="Submit" value="Slett" id="knapp"> her med litt andre farger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Derja.. Fikk det til, takk. Nytt spørsmål: Om jeg har et "fyll ut felt" som jeg vil ha i samma stil, hvordan blir det da..? Eksempel..! Se på innloggingen nede til høyre.. Endret 15. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe! Se i style.css, davetu! .input-change { background: #BDC2C8; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #2A2A2A; border: 1px #2A2A2A solid; } Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Siden jeg nettopp har begynt å se på CSS så kunne det vært fint å vite hva style.css er og hvordan man inkluderer den på en side.. (Har jeg forstått det rett dersom jeg tror at det er en fil som inneholder en oppskrift på hvordan ting ska se ut..?) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Style.css trenger ikke nødvendigvis å hete style.css.. Den kan hete marvilsherligecssfil.css også, hvis du vil det! Hvis du ser i koden: <title>Berg Online</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> Den uthevede linjen er "linken" til css-fila. Hvis du leser gjennom css-fila, så kan det hende du skjønner litt mer.. Du burde også lese en tutorial til css. Tror det ligger noen på siden min der.. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 http://www.w3schools.com/ denne sia har veldig bra og grunnleggende tutorials på css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå