fjarle Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.TEST: LG G7 ThinQ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Svært positivt at dere trekker for at søppel som mcafee er preinstallert, fortsett med det! Ellers fin telefon, som har for lite batteri og for høy pris Endret 7. juli 2018 av OC-Freak 2 Lenke til kommentar
B7BX45S7 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ser ut til å være IP68-sertifisert - også et stort pluss. https://www.androidauthority.com/lg-g7-features-860772/ Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 "Til dels rotete menyer" i motsetning til Samsung og Huawei mener dere? latterlig test. 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 G serien mistet sjarmen etter G4. Merkelig å rakke ned på faneinndeling under settings. Akkurat det burde flere holdt fast på. Langt kjappere å få oversikt over innstillinger en bruker sjeldent. G7 mangler oled og kommer med stusselig batteri. Det alene er nok til at G7 kommer til å bli valg bort av mange. v40 har jeg mer tro på. V serien fra Lg har virkelig vært bra telefoner og v40 kommer nok med skikkelig skjerm, større batteri og mer lagring og ram. Blir spennende å se hva de gjør med kamera på v40 og om det blir ny cpu. 1 Lenke til kommentar
Atlantha Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Tipper at Sony Ericsson W880i Walkman var en like god spiller Lenke til kommentar
Joakim Xwiick Lundberg Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Tipper at Sony Ericsson W880i Walkman var en like god spiller w880 hadde ikke en audio jack engang.. men brukte adapter som forøvrig låt forferdelig veldig bra lyd i telefon er sjelden vare. må få testet denne! 1 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Når en artikkel starter med: :Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.: Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift... Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner? 1 Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Busslomme, nei takk. Svært forstyrrende. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Når en artikkel starter med: :Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.: Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift... Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner? Sjekk ut V serien til Lg. De leverer på alle de punktene. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Tipper at Sony Ericsson W880i Walkman var en like god spiller Jeg kan imidlertid bekrefte at min nokia 6303 har både kraftigere og klarere lyd, og bedre musikkspiller enn dagens smarttelefoner. Lenke til kommentar
Andi Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Kommer aldri til å kjøpe LG igjen, lovet oppdateringer på G4 som aldri kom. Synd siden jeg har G4 enda, og er en veldig bra telefon. Lenke til kommentar
FB.2341017472 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Tipper at Sony Ericsson W880i Walkman var en like god spiller Jeg kan imidlertid bekrefte at min nokia 6303 har både kraftigere og klarere lyd, og bedre musikkspiller enn dagens smarttelefoner. Hvordan har du bekreftet dette? Du har jo kun påstått dette, noe som et noe helt annet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 V30 gjør det ihvertfall usedvanlig bra med lyd-meget imponert over medfølgende propper, Men folket vil ikke ha LG. de vil ha iponer og samsunger Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) 4 Gig RAM er "turn-off" når man kan få 6 Gig og 8 Gig RAM i liknende prisklasse. Man kan vel kalle dette for blodprising, siden RAM er en viktig komponent for en smidig opplevelse av alt som kan foregå på en mobiltelefon. Endret 9. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Slettet innlegg Endret 7. september 2018 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg