Gå til innhold

TEST: LG G7 ThinQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G serien mistet sjarmen etter G4. Merkelig å rakke ned på faneinndeling under settings. Akkurat det burde flere holdt fast på. Langt kjappere å få oversikt over innstillinger en bruker sjeldent.

G7 mangler oled og kommer med stusselig batteri. Det alene er nok til at G7 kommer til å bli valg bort av mange.

v40 har jeg mer tro på. V serien fra Lg har virkelig vært bra telefoner og v40 kommer nok med skikkelig skjerm, større batteri og mer lagring og ram. Blir spennende å se hva de gjør med kamera på v40 og om det blir ny cpu.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når en artikkel starter med:

:Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine

Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.:

Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift...

Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når en artikkel starter med:

:Mobilen for deg som elsker hodetelefonene dine

Knapt noen mobildings gir deg bedre lyd enn G7 ThinQ.:

Da forventer jeg at dette er utdypet i testen. Er minijack som har vært standard i alle år den store nyheten? Minijack har jeg på min Oneplus 6 uten at den fikk en tilsvarende overskrift...

Har denne kanskje en eksotisk DAC? Leverer den mer effekt enn andre telefoner? Har den lavere forvrenging enn andre telefoner?

Sjekk ut V serien til Lg. De leverer på alle de punktene. 

Lenke til kommentar

Tipper at Sony Ericsson W880i Walkman var en like god spiller

Jeg kan imidlertid bekrefte at min nokia 6303 har både kraftigere og klarere lyd, og bedre musikkspiller enn dagens smarttelefoner.

Hvordan har du bekreftet dette? Du har jo kun påstått dette, noe som et noe helt annet.

Lenke til kommentar

4 Gig RAM er "turn-off" når man kan få 6 Gig og 8 Gig RAM i liknende prisklasse. Man kan vel kalle dette for blodprising, siden RAM er en viktig komponent for en smidig opplevelse av alt som kan foregå på en mobiltelefon.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...