AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Hei. Tidlig på jobb i dag merket jeg en slags klump i halsen. Og halsen kjentes plutselig veldig sår/vond ut. Tittet i speilet og ser at jeg har et merke nederst på drøvelen. Har også litt mild feber.. Burde jeg kontakte lege hvis det ikke er vekke inntil mandag? (håper jo at det er bedre til i morgen, jobb....). Utenom at det er ubehagelig er det vel mest sannsynlig ikke noe å uroe seg over? "flekken", for de spesielt interesserte: Anonymous poster hash: bb737...fa2 Endret 6. juli 2018 av Uderzo La inn spoiler Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Tenkte ikke å legge bildet rett inn i innlegget, heller som link eller "spoiler", men får ikke endret det pga jeg skrev under anonym... Anonymous poster hash: bb737...fa2 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Se det an ei drøy uke, så tenker jeg du er bedre. Denslags må bare ta sin tid. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Enig med vox. Du trenger ikke å belaste det offentlige unødvendig med vanlige halsinfeksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå