Gromle Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Noen som vet hvordan hifiklubben gjør det når det kommer til utgående modeller? Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en Denon AVR X3400, men ser nå at den er erstattet med AVR x3500, som koster noen tuselapper ekstra. Og ser ikke helt at den nye utgaven har noen funksjoner jeg trenger. Noen sjanse for at det blir salg på x3400? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Noen som vet hvordan hifiklubben gjør det når det kommer til utgående modeller? Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en Denon AVR X3400, men ser nå at den er erstattet med AVR x3500, som koster noen tuselapper ekstra. Og ser ikke helt at den nye utgaven har noen funksjoner jeg trenger. Noen sjanse for at det blir salg på x3400? Det hender de har endel salg i de lokale butikkene, og demoer osv.. Ellers har klubben ikke så mye store salg, det hender de slår av 500-1000 kr. Jeg synes det er synd jeg ikke rakk Cambridge salget, hadde spart flere 1000 kroner, så det hender.. Men det er vel fordi de overlot Cambridge til Hififreaks.... Når det gjelder Hififreaks så har derimot de mye gode salg... Men det er nettbutikk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Hififreaks ser ikke ut til føre noe særlig med surroundrecivere desverre. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Tidligere var det vanlig med et stort avslag på utgående modeller, av hjemmekino receivere, kort tid før de nye kom. Men plutselig for et par år siden stoppet det. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Hififreaks ser ikke ut til føre noe særlig med surroundrecivere desverre. Trodde de hadde Cambridge avrs.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Trodde de hadde Cambridge avrs.. De har en, som de har knapt oppgitt noe relevant info om. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Hva med å gå for den "gamle" modellen? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Hva med å gå for den "gamle" modellen? Er det jeg har mest lyst til. Men har ikke lyst til å betale fullpris for en utgått modell. Derfor jeg lurte om noen visste hvordan HFK forholder seg til slikt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 De har en, som de har knapt oppgitt noe relevant info om. De nyere Cambridge er veldig bra, de har et stort step opp fra tidligere serier... Det gjelder alt, Dac, Stereo, bluray, CD, forsterkere osv.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Er det jeg har mest lyst til. Men har ikke lyst til å betale fullpris for en utgått modell. Derfor jeg lurte om noen visste hvordan HFK forholder seg til slikt. De driver ikke særlig med sånt.. Som sagt restelager lokalt, demo, butikkmodeller osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå