AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Er det mulig for dere å ha sex med en som dere ikke kommer godt overens med? Hvis dere har god seksuell kjemi, og er seksuelt tiltrukket av hverandre, men ikke greier å kommunisere godt og greier ikke å være venner, får dere likevel lyst til å ha sex med hverandre? Eller er en god kjemi og god stemning viktig for at dere skal få lyst på vedkommende? Anonymous poster hash: aac5e...8ae Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Blir vel litt som å lage middag med mange ingredienser hvor du bare liker en av dem. Da kan du vel heller lage noe annet. 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Det er noe som heter "hate-sex", jeg er ikke noe tilhenger av det. Foretrekker å like partnerne mine og ha det hyggelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Nope. Nope. Nope. Hold deg unna. I ni av ti tilfeller ender dette bare i mer drama. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg er knapt nok i stand til å ha sex med folk jeg liker veldig godt. Sex med folk jeg misliker tror jeg ikke hadde vært mulig å gjennomføre en gang. Anonymous poster hash: 64054...be9 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ja. Jeg er i stand til å skille sex og følelser. Har en ex hvor vår seksuelle kjemi var 100% super men alt annet var elendig. var fuckbuddies lenge uten å være buddies Liker ikke personen men vi var helt "on the same page" seksuelt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2018 Ja. Jeg er i stand til å skille sex og følelser. Har en ex hvor vår seksuelle kjemi var 100% super men alt annet var elendig. var fuckbuddies lenge uten å være buddies Liker ikke personen men vi var helt "on the same page" seksuelt. Jeg misunner den evnen der. Tenning for meg er som å bygge et korthus på et båtdekk i en storm. Anonymous poster hash: 64054...be9 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Jeg tror dette er sånn jeg skiller sex og det å elske med noen. Jeg kan fint ha sex for bare lysten sin skyld, men ikke med noen jeg ikke allerede har formet ett bånd med og elsker. Hate-fucking kan være en veldig god måte å få utløp for sinne hvis man føler seg veldig frustrert med vedkommende.. Blir mer rått og man tar det man vil ha.. dont diss it till you try it Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Hate-fucking kan være en veldig god måte å få utløp for sinne hvis man føler seg veldig frustrert med vedkommende.. Blir mer rått og man tar det man vil ha.. dont diss it till you try it Hehe! Veldig enig i denne! Jeg og eksen hadde kjempegod kjemi på sex fronten når vi var sammen, men når vi gikk fra hverandre nådde det et helt nytt nivå Bruddet var ikke pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå