Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i en dårlig relasjon

Anbefalte innlegg

Er det mulig for dere å ha sex med en som dere ikke kommer godt overens med? Hvis dere har god seksuell kjemi, og er seksuelt tiltrukket av hverandre, men ikke greier å kommunisere godt og greier ikke å være venner, får dere likevel lyst til å ha sex med hverandre?

Eller er en god kjemi og god stemning viktig for at dere skal få lyst på vedkommende?

Anonymous poster hash: aac5e...8ae

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

Jeg er i stand til å skille sex og følelser. Har en ex hvor vår seksuelle kjemi var 100% super men alt annet var elendig. var fuckbuddies lenge uten å være buddies :p

Liker ikke personen men vi var helt "on the same page" seksuelt.

Jeg misunner den evnen der. Tenning for meg er som å bygge et korthus på et båtdekk i en storm.

Anonymous poster hash: 64054...be9

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er sånn jeg skiller sex og det å elske med noen. 

Jeg kan fint ha sex for bare lysten sin skyld, men ikke med noen jeg ikke allerede har formet ett bånd med og elsker. Hate-fucking kan være en veldig god måte å få utløp for sinne hvis man føler seg veldig frustrert med vedkommende.. :p Blir mer rått og man tar det man vil ha.. dont diss it till you try it :p

Lenke til kommentar

Hate-fucking kan være en veldig god måte å få utløp for sinne hvis man føler seg veldig frustrert med vedkommende.. :p Blir mer rått og man tar det man vil ha.. dont diss it till you try it :p

Hehe! Veldig enig i denne!

Jeg og eksen hadde kjempegod kjemi på sex fronten når vi var sammen, men når vi gikk fra hverandre nådde det et helt nytt nivå :p

Bruddet var ikke pent :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...