xactlee Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Hei! Jeg ønsker å kjøpe meg en laptop for å kunne spille noen av de nyere spillene uten større problemer. Det må bli en laptop pga plassmangel og budsjett er på rundt 10 000 kr. Det hadde vært fint om pc'en kan brukes på jobb uten at man får blikk for at det ser ut som en gaming-pc. Jeg tenker også at det kunne være greit å så film når man f.eks skal ut og reise slik at skjermstørrelsen er av en ok størrelse. Hvor/hva bør jeg se etter? Eventuelle forslag? Om noen har tid til å svare hadde det vært fint om dere tar høyde for at jeg ikke kan så mye om det tekniske På forhånd takk! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Det du kunne opplyst litt mer om er feks hvilke typer spill du ønsker å spille. En gaminglaptop er ofte fysisk større enn en annen type laptop. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg skjønner akkurat hva du mener ang design, og jeg har likt Multicom sine tidligere. De er ofte ganske godt priset med en litt anonym design. Lenke til kommentar
theteg Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 https://www.multicom.no/multicom-kunshan-n950t-156-full-hd/cat-p/c1000042/p10641751 Tror ikke du finner en laptop som er like bra som den her til en billigere penge. Kommer da uten operativsystem men det er lett å instalere det selv. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Multicom P651 - i7-7700HQ - 4K UHD - GTX 1070 8GB - FRAKT INKLUDERT!Om denne er pent brukt er den nok litt bedre kjøp. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Multicom P651 - i7-7700HQ - 4K UHD - GTX 1070 8GB - FRAKT INKLUDERT! Om denne er pent brukt er den nok litt bedre kjøp. Det var en særdeles god pris fra en selger som ser ut til å være seriøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå