olsok29 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sitter med en binfil på 323 MB og en cue-fil på 1 Kb. Bruker Nero5.5.8.1. Er litt usikker - hva gjør jeg egentlig nå? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du skulle ha søkt i forumet før du postet, så det du kan gjøre nå er å angre. Start opp Nero, velg File/Burn Image, pek til cue-filen, klikk Open, klikk Write. Ferdig. Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Du skulle ha søkt i forumet før du postet, så det du kan gjøre nå er å angre. Start opp Nero, velg File/Burn Image, pek til cue-filen, klikk Open, klikk Write. Ferdig. Jeg rødmer av skam, bøyer meg og bukker i ærbødighet - men - jeg TAKKER! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe. Du så smilien? Du har ingenting å skamme deg over. Du er iallefall mann nok til å innrømme en blemme, selv om den er enda så liten. Det er en sjelden egenskap, dessverre. Og det var dagens lille off-topic preken. Velkommen tilbake neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå