Gå til innhold

Verdt og gå for en skjerm med G-sync i forhold til en uten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser G-sync gjør prisen på skjermen 3-4k dyrere enn med en uten.

Ønsker og skaffe en skjerm med 144 hz, over 27'' størrelse. Typisk 1920x1080 eller høyere.

Verdt å skaffe seg g-sync? Har sjeldent til aldri møtt på problemer såkalt "Tearing".

Skjermen blir ikkje 3-4 tusen dyrere for "samme" skjerm. Mere 2k.

Du vet ikkje om du har brukt for det før du får g-sync. Da er det ingen vei tilbake :p

Men for all del, ikkje sikkert du trenger det.

Kjerringa ser f.eks ikkje forskjell på 60 og 165hz. Kan ha noe med at ho overhodet ikkje intesseserer seg for det heller :D

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge du klarer å holde en høy fps, så er G-sync og FreeSync helt bortkastet. Spiller du ofte spill som ramler ned under 60fps så kan det være lurt å gå for en monitor med Sync.

Er kun tunge spill som cities skylines når det går over 5000 simulasjoner med 10-50k~ populasjon, ellers er som oftest spill stabile.

War Thunder dipper / stutterer litt, men er tåelig.

Lenke til kommentar

Er kun tunge spill som cities skylines når det går over 5000 simulasjoner med 10-50k~ populasjon, ellers er som oftest spill stabile.

War Thunder dipper / stutterer litt, men er tåelig.

Cities skylines trenger ikke Gsync. Det spillet er glad i minne, spesielt hvis du har gått litt berserk i Steam Workshop. Da er det greit å ha 32GB.
Lenke til kommentar

Jeg kjører 1440p 100hz. Skrudde av G-sync bare for å se om jeg merket forskjell. Etter 1mnd så MÅTTE jeg skru det på igjen av irritasjon for screentear. Hadde godtatt det om skjermen kostet 2000kr. Om jeg punger ut 4000kr så MÅ det bli med gsync.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cities skylines trenger ikke Gsync. Det spillet er glad i minne, spesielt hvis du har gått litt berserk i Steam Workshop. Da er det greit å ha 32GB.

Hadde mye assets før, men har kun 4-10 mods og 2 assets maks. Trenger ikke stort sett mer.

Vet det med 32 gb, men 16 holder fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...