AfterGlow Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Ny BioWare-video viser oss mer fra den kommende storsatsingen.Se 20 nye minutter fra Anthem Lenke til kommentar
per parker Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Frostbite er vakker som alltid, men må disse spillene være så fjærn fra realstisk fysikk, biologi og geologi som mulig? De insektene burde ikke tåle mer enn ett skudd og må alle maskiner på flere tonn fly hele tiden?(Er klar over at vi ikke vet hva tyngdekraften er på den planeten og om de artene har veldig harde skall). Vet heller ikke teknologien de bruker, men militær utstyr vil neppe ha hud som popper med hvor mye skade man gjør og mye tall over hele skjermen. Endret 6. juli 2018 av per parker Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Syntes det ser ut som Destiny 2, samma opplegget med menyer osv .. men kan sikkert bli bra men vi for se! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Frostbite er vakker som alltid, men må disse spillene være så fjærn fra realstisk fysikk, biologi og geologi som mulig? De insektene burde ikke tåle mer enn ett skudd og må alle maskiner på flere tonn fly hele tiden? (Er klar over at vi ikke vet hva tyngdekraften er på den planeten og om de artene har veldig harde skall). Vet heller ikke teknologien de bruker, men militær utstyr vil neppe ha hud som popper med hvor mye skade man gjør og mye tall over hele skjermen. Nå er det et spill da, alt må ikke være 100% realistisk.. Damage tall er det jo mulig at vi får fjerne. Mange spill som har dem lar det være opp til deg om tallene dukker opp eller ikke.. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Dette er da samme type spill som destiny og the divisjon. (skyte diablo er vel en enkel måte å se på det) Om man vil ha realistiske skytespill hvor fiender dør av et enkelt skudd, så finnes det, men dette spillet går for en helt annen type mekanikker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ikke det beste sammenligna. I Diablo kan du drepe en milliard fiender på et angrep (Warframe er som Diablo) Looter shooter er en egen sjanger. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Trist at dette er det Bio Ware har forfalt til. Er ikke mye som minner om at dette selskapet stod bak KOTOR ihvertfall. 4 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Ikke det beste sammenligna. I Diablo kan du drepe en milliard fiender på et angrep (Warframe er som Diablo) Looter shooter er en egen sjanger. Samme kan du gjøre i anthem, destiny, eller division. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 ikke i destiny og division som jeg har spilt. Men det er jo skytespill sin tilnærming til diablo, men looter shooter er hva jeg ville kalt det også. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Skulle heller sett at de brukte noe av ressursene på Mass Effect: Andromeda. Det hadde alt av forutsetninger for å bli en bunnsolid klassiker, om det bare hadde blitt satset litt mer på. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Skulle heller sett at de brukte noe av ressursene på Mass Effect: Andromeda. Det hadde alt av forutsetninger for å bli en bunnsolid klassiker, om det bare hadde blitt satset litt mer på. Da måtte hele spillet nesten blitt lagd på nytt. Hvis de kuttet ut hele "open world" systemet og strømlinjeformet hovedhistorien med små sidequest på veien (slik me1 var lagt opp) og innplenterte rpg mekansimer igjen, ville det blitt bra Endret 10. juli 2018 av per parker Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Skulle heller sett at de brukte noe av ressursene på Mass Effect: Andromeda. Det hadde alt av forutsetninger for å bli en bunnsolid klassiker, om det bare hadde blitt satset litt mer på.Da måtte hele spillet nesten blitt lagd på nytt. Hvis de kuttett ut hele "open world" systemet og strømlinjeformet hovedhistorien med små sidequest på veien (slik me1 var lagt opp) og innplenterte rpg mekansimer igjen, ville det blitt bra Du om det.. Jeg likte den semi-åpne verden de hadde. Og kjøretøyet ditt var raskt nok til at det tok ikke evigheter å komme seg fra A til B.. Hadde ønsket mer RPG elementer velkommen, men det savnet jeg i ME1 også. Akkurat som at folk reagerer på at du er en Mage i Dragon Age skulle jeg ønske det ble anerkjent i cutscenes og lignende at du er en Biotic i ME. Derfor jeg aldri spilte Shepard som en Biotic, fordi det er så utrolig mange ganger Shepard kunne benyttet seg av det i den ene eller andre situasjonen, men det skjer ikke. Bare skyting og knyttnever. Endret 9. juli 2018 av Sigiles 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå