andnet Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Har en Corsair RM750X med rimelig tykke kabler... som jeg fant ut etter at jeg byttet ut kabinett/HK til mini-ITX. I det nye kabinett er det svært dårlig med plass, og da hadde det vært fint å hatt noen kortere/tynnere kabler. Noen som vet om kabler fra andre typer strømforsyninger kan brukes? Har skjønt at hovudkort kabelen kan ha ulikt oppsett på pinsa ut i fra modell og merke, men hva med kablene til cpu/skjermkort/harddisk? Kan det stemme at disse mer eller mindre er universale? Gir blaffen i hvordan det ser ut, har ikke tenkt å vise frem innmaten i maskinen på noe vis. Eneste alternativet jeg kan finne som er garantert å virke er Corsair Sleeved serien, men de koster jo mer enn selve strømforsyningen. Om noen i Oslo området sitter på en 500-650W strømforsyning av tilsvarende kvalitet, bytter jeg gjerne 750W`en min Er dobbel effekt av det jeg har bruk for uansett.. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 De grønne er tynnere enn originalene. https://www.ebay.com/itm/Brand-New-CableMod-ModMesh-C-Series-RMi-RMx-Cable-Kit-Various-Colors/202282547700?hash=item2f18fab9f4%3Am%3AmBp-DL5QY4YxrQOdCaKPooA&var=502249621804 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå