Gå til innhold

Ny type mobilmaster gir bedre dekning for festivalfolket på Roskilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor rapporterer folk i USA der 5G nettet har blitt mer utbredt på økt hodepine, kvalme og andre ting da? Hvorfor får stadig flere folk kreft? Jeg tror hverken du eller jeg vet hvor farlig/ufarlig 5G er enda. Du tror du vet det.

Kreft er uansett noe som kommer av langvarig eksponering av stråling. Da mener jeg radioaktiv eller ioniserende stråling. 5G, 4G, 3G er helt ufarlig fordi det er så liten total effekt.

5G har akkurat blitt rullet ut og kan derfor umulig ha ført til kreft (også fordi man ikke får kreft av 5G).

Du må bli mer kritisk på kildene dine, ikke på teknologien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor rapporterer folk i USA der 5G nettet har blitt mer utbredt på økt hodepine, kvalme og andre ting da?

Var ett program her i norge som klarte det samme, men med en basestasjon som var slått av..

At deltagerene trodde den ga mye effekt holdt til at den påvirket de.

Så at folk som tror de blir syke av stråling blir syke av det betyr ikke nødvendigvis at det strålingen som er årsaken.

Lenke til kommentar

Var ett program her i norge som klarte det samme, men med en basestasjon som var slått av..

Så at folk som tror de blir syke av stråling blir syke av det betyr ikke nødvendigvis at det strålingen som er årsaken.

Folk som blir syke av det har en psykologisk lidelse, ikke fysisk. Ingen av de som mener dette er fysisk syke. Så om noe så viser dette bare at det eneste som er farlig her er å tro at 5G er farlig. Fordi de eneste som opplever plager er folk som tror wifi, mobilnett osv er farlig. Alle som tror på vitenskap og ikke tull er ikke syke. Det er folk som lager YT videoer og sprer falsk informasjon på nettforum som er problemet her, ikke telekromselskaper.

Lenke til kommentar

Folk som blir syke av det har en psykologisk lidelse, ikke fysisk. Ingen av de som mener dette er fysisk syke. Så om noe så viser dette bare at det eneste som er farlig her er å tro at 5G er farlig. Fordi de eneste som opplever plager er folk som tror wifi, mobilnett osv er farlig. Alle som tror på vitenskap og ikke tull er ikke syke. Det er folk som lager YT videoer og sprer falsk informasjon på nettforum som er problemet her, ikke telekromselskaper.

Hadde de blitt fysisk syke av strålingen ville de bestått en blindtest, noe slikt har enda ikke latt seg gjøre så vidt jeg vet.

Blir man fysisk syk, så vil man alltid bestå en blindtest.

Har sett deres egne "blindtester", der man må være både blind og døv for å ikke bestå..

Så ja, psykisk syke, eller nonplacebo, motsatt av placebo.

Legemiddelbransjen burde utviklet placebo-piller de kunne fått for nonplacebo-sykdommen :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hadde de blitt fysisk syke av strålingen ville de bestått en blindtest, noe slikt har enda ikke latt seg gjøre så vidt jeg vet.

Blir man fysisk syk, så vil man alltid bestå en blindtest.

Har sett deres egne "blindtester", der man må være både blind og døv for å ikke bestå..

Så ja, psykisk syke, eller nonplacebo, motsatt av placebo.

Legemiddelbransjen burde utviklet placebo-piller de kunne fått for nonplacebo-sykdommen :)

*nocebo :)
Lenke til kommentar

Jeg husker det programmet! Det var utrolig pinlig å være vitne til voksne mennesker (alle med "radio-allergi") som skulle stå så lenge de "orket" inne i et rom med en radiosender som de ble fortalt var veldig kraftig! "Men ikke farlig" ... :ohmy: 

Den ene etter den andre kom ut, svimmel, kvalm, hodepine, og enkelte på besvimelsens rand... Men basestasjonen var avslått, og rommet var elektromagnetisk skjermet med et Faraday-bur, så det var faktisk null stråling, altså bedre enn utendørs!

Men innrømte de at de ikke feilet noe? (annet enn psykisk da...) Niks!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Som sagt, jeg er ingen expert på dette, men jeg tar advarselene om faren ved dette som mer enn sannsynlig. Godt mulig du jobber i telecom bransjen, eller kjenner folk der, og ler av meg her. Det er ikke bare faren for kreft og andre sykdommer jeg tenker på heller. Dette systemet kan brukes som våpen mot befolkningen. Alla noe samme som denne som allerede er i bruk i USA :

active-denial-system.jpeg

Viste du at denne bruker 100 kilowatt, hvor mye bruker en 5g sender?

Lenke til kommentar

Nå er det 20+ år siden jeg hadde naturfag/biologi/kjemi på skolen, så mulig jeg er noe rusten, men vi mennesker er laget for det meste av vann. Slik jeg har forstått det, så reagerer cellene i kroppen vår når dem utsettes for microbølge stråling (over tid) slik at det dannes såkalte "frieradikaler" i kroppen vår. Dette vil kunne føre til kreft, men det kan ta 10-20 år ved gjentatt utsettelse for slik stråling. 5G nettet vil være rundt oss hele tiden, hvor enn vi går. I mye større skala enn 4G er i dag. Hva kan gå galt...

Kanskje vi alle kan dele gleden av litt gravhumor når vi ligger på sykehuset ~10-20 år fra nå? Det hadde jo vært drit kult! :p

Lenke til kommentar

Nå er det 20+ år siden jeg hadde naturfag/biologi/kjemi på skolen, så mulig jeg er noe rusten, men vi mennesker er laget for det meste av vann. Slik jeg har forstått det, så reagerer cellene i kroppen vår når dem utsettes for microbølge stråling (over tid) slik at det dannes såkalte "frieradikaler" i kroppen vår. Dette vil kunne føre til kreft, men det kan ta 10-20 år ved gjentatt utsettelse for slik stråling. 5G nettet vil være rundt oss hele tiden, hvor enn vi går. I mye større skala enn 4G er i dag. Hva kan gå galt...

Kanskje vi alle kan dele gleden av litt gravhumor når vi ligger på sykehuset ~10-20 år fra nå? Det hadde jo vært drit kult! :p

Men nå skal det rulles ut etterhver i Norge på 700 MHz, som i dag brukes av Riks-TV til TV-sending. Så i praksis vil det ikke være noen stor forskjell på dagens "stråling" og når 5G rulles ut om 2-3 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men nå skal det rulles ut etterhver i Norge på 700 MHz, som i dag brukes av Riks-TV til TV-sending. Så i praksis vil det ikke være noen stor forskjell på dagens "stråling" og når 5G rulles ut om 2-3 år.

Ok kanskje stråling er feil ordvalg av meg da. Hva med "koking av celler"? Eller "DNA rivning?" :p

La oss håpe dere har rett, og forskninga jeg har hørt om er bare skremsels propaganda. Det er ikke helt bekreftet, men noen mener at hvorfor det forsvinner stadig flere bier rundt omkring, har med 4G/wifi signaler å gjøre. Så det er ikke bare mennesker dette påvirker.

Lenke til kommentar

Biene har ikke forsvunnet. Det er propaganda.

Huska brillene dine? Jeg skrev : "Det er ikke helt bekreftet, men noen mener at hvorfor det forsvinner stadig flere bier rundt omkring, har med 4G/wifi signaler å gjøre." Jo, det har blitt rapportert flere ganger at antall bier har gått ned de siste årene. Hvordan situasjonen er akkurat nå vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Huska brillene dine? Jeg skrev : "Det er ikke helt bekreftet, men noen mener at hvorfor det forsvinner stadig flere bier rundt omkring, har med 4G/wifi signaler å gjøre." Jo, det har blitt rapportert flere ganger at antall bier har gått ned de siste årene. Hvordan situasjonen er akkurat nå vet jeg ingenting om.

Det var ikke noen nedgang i bier andre steder enn Hawaii.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...