Gå til innhold

RYKTE: Neste iPhone kommer angivelig i fire nye farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Iphone X.. var ikke bra nok? Litt tidlig?

Neida, men det er bare du som skjønner hva du mener.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Iphone er en fin telefon det, er bare IOS som er håpløst begrenset - Er utrolig hvor kort ios har kommet i løpet av 8 år

Det er det ‘begrensede’ i operativsystemet iOS som er en av grunnen til at jeg virkelig liker det. Det å f.eks. kunne trykke på mistenksomme linker uten å bli noe nervøs av det eller installere apper uten å være redd for at telefon/pad blir infisert er meget behagelig. Har flere ganger valgt å åpne mistenksomme jobb e-poster på telefonen for å være sikker.

Og når iOS nå har face-id og ikke minst Apple Pay tror jeg gresset aldri kommer til å bli grønnere på den andre siden...?

Lenke til kommentar

Iphone er en fin telefon det, er bare IOS som er håpløst begrenset - Er utrolig hvor kort ios har kommet i løpet av 8 år

Det er det ‘begrensede’ i operativsystemet iOS som er en av grunnen til at jeg virkelig liker det. Det å f.eks. kunne trykke på mistenksomme linker uten å bli noe nervøs av det eller installere apper uten å være redd for at telefon/pad blir infisert er meget behagelig. Har flere ganger valgt å åpne mistenksomme jobb e-poster på telefonen for å være sikker.

Og når iOS nå har face-id og ikke minst Apple Pay tror jeg gresset aldri kommer til å bli grønnere på den andre siden...?

Folk som tror Apple enheter ikke kan bli infisert eller angrepet gjør det veldig lett for folk som ønsker å angripe Apple enheter.

Bare til info er og mye angrep nå for tiden nettbasert. Har ikke noe å si hva OS du kjører.

Ellers er favoritten min folk som ikke bruker brannmur på OSX, fordi de kan jo ikke få virus liksom.

Men det er ingenting annet enn en myte. Det er ingen virkelighet hvor du liksom ikke kan blir angrepet fordi du har Apple produkt, det er bare tull. Kanskje leser du om angrep mot Android enheter, men det er stort sett uten unntak telefoner som mangler sikkerhetsoppdateringer og hvis det er apps så er det ikke apps som er godkjent og ligger i Google play. Og nei apps installeres ikke uten videre, det er faktisk blokkert som standard..... Men når du driver og snakker i myter i utgangspunktet kan du jo bare ta med litt flere usannheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...