jakobbg Skrevet 5. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2018 Eg har eit par mapper (FILES1 og FILES2) med masse media i seg; film, tv-serier og musikk. Eg har også ein Plex mappestruktur eg har strukturert i tre mapper: Film, TV-serier og Musikk. Av diverse grunner kan eg ikkje organisere filene i mappene files1 og files2, dei må ligge der dei ligg. SÅ: Korleis kan eg vite at ALLE filene i files1 og files2 på ein eller annan måte er symlinka inn under ei av Plex sine mapper (Film, TV-serier og musikk)? Eg er altså kun interessert i å sikre at alle filer er moglege å nå via Plex-mappestrukturen. Eg bryr meg ikkje om mappene er med. Eg ynskjer å finne eit script eller oneliner som søker gjennom og finn kva filer som ikkje er direkte eller indirekte linka til via Plex-strukturen Eksempel: [FILES1] > dir1 >> file1 >> file2 >> file3 > dir2 >> file4 >> file5 > file6 > file7 > file8 > dir3 >> dir4 >>> dir5 >>>> file9 [FILES2] > dir6 >> dir7 >>> file10 >>> dir8 >>>> file11 [PLEX] > Film >> dir1 >> file4 > TV-serier >> file6 >> dir5 > Musikk >> dir8 PLEX inneholder kun symlinks som peker til filer/mapper i FILES1 og FILES2. Ekstremt dårlig illustrert, men i strukturen over er file5 utan symlink til (kun file4 i Film), ei heller file7 eller file8 (kun file6 under TV-serier). Eg er altså kun interessert i å sikre at alle /filer/ er moglege å nå via PLEX-mappestrukturen. Eg bryr meg ikkje om mappene er med. Eg ynskjer å finne eit script eller oneliner som søker gjennom og finn kva filer som ikkje er direkte eller indirekte linka til via PLEX-strukturen Lenke til kommentar
huftis Skrevet 6. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Viss eg har forstått ting rett, burde følgjande fungera: find FILES* -type f -print0 | xargs -0 readlink -m | sort > origfiler.txt find PLEX -type l -print0 | xargs -0 readlink -m | sort -u > plexlenkjer.txt comm -23 origfiler.txt plexlenkjer.txt Handterer òg filer/lenkjer med mellomrom og anna grums i seg. Endret 6. juli 2018 av huftis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå