AimAr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Noen som vet om jeg kan ha S-ATA på mitt MSI KT3 Ultra hovedkort? Endret 15. desember 2003 av AimAr Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hva med å gå inn på MSI sin hjemmeside eller lese manualen, står det ikke noe om S-ATA så har du det ikke heller Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 det står tydelig forklart i manualen Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Står ikke nevnt i manualen, så jeg tror ikke jeg har..... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du kan ikke det sånn uten videre. Du trenger en kontroller som f.eks tar opp et pci-spor, slik. Har et slikt hovedkort selv. MSI ser ut til å ha fjernet dette kortet fra hjemmesidene sine. Merkelig Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har et slikt kort liggende her selv og det stemmer nok som bdd sier at du må investere i en pci-basert s-ata kontroller. MSI ser ut til å ha fjernet dette kortet fra hjemmesidene sine. Merkelig Tja, de har vel bare sluttet å produsere det...og ettersom det ikke akkurat er det hotteste akkurat nå, så fronter de det ikke akkurat på førstesiden lenger. products -> mainboards -> socketA -> VIA kt333 -> KT3 Ultra series Endret 15. desember 2003 av DanFekar Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 products -> mainboards -> socketA -> VIA kt333 -> KT3 Ultra series DER var det ja. Må begynne å bli svaksynt jeg Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det har du ikke. Til opplysning får du kjøpt nye(demobrukte) hovedkort som støtter dette samt at de har langt bedre brikkesett for 5-600 kroner hos komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå