sanel-vucko Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har ett sp. Slitter med å sette opp 3 disker på data m. har 3 x 120 gb disker + en cd rom For å få alle tilgjengelige i utforskeren hvor må jumpere stå. har prøvd å legge på eget ide kabel at enden av kabelen skal stå på Cd romet som er slave og disken er master ide enhet nr 2 er satt opp slik: enden av kabel går i disk numer 2 som er slave og det er enden av kabelen som er tilkobla til og disk nr 3 er master og midten av kabelen er tilkoblet på. men jeg for ikke se alle disker i utforskeren Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ser du de i BIOS? Du må partisjonere før du kan se de i utforsker. Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 de har vært i bruk tifligere !!!1 jeg ser dem i biosen !!!! i disk manage så ser jeg ene disken andre disken som er partisjonert tidligere så står det dynamisk disk missing offline --- prøvd å reaaktivisere den og det hjalp ikke ! Lenke til kommentar
woid Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 har du kjørt noe software raid eller spanning eller lvm? evt tatt ut en disk fra det? hvis ikke kan det være at disken har dratt til diskenes jaktmarker, og parkert tøflene for godt. Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 win 2003 ser ent editd ... har ikke kjørt noe software Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 har du oppgradert diskene til dynamiske ? Jeg ville prøvd og legge til et partisjons program for eks Partition Magic og sett om du fant diskene der Hvis du gjør det kan du slette dem og legge dem til på nytt også partisjonere dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå