FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei, jeg har et lite spørsmål her. I huset her så har vi en router som ligger under pcen min her, den forskyner meg med BRAVO linjen fra NGT. Men moren min som har pcen sin i et anneks (for dem som ikke vet det er det en bitteliten bygning), som er tilkoblet modem fra Sense eller noe. Poenget er at hun trenger bredbånd hun også, og derfor må vi sette opp en trådløs router. Poenget er at det som skiller pcen min fra pcen hennes er diverse vegger, ikludert 2 tykke hus vegger, og ja, 20-30 meter.. Så mitt spørsmål er, hvis jeg kjøper inn en trådløst router, vil det fungere feilfritt da? Linjen vil ikke bli brutt eller noe? *Håper på raske og gode svar* Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Sitter med litt samma problem i et gammelt hus, tykke gulv og vegger. Mister nettet i kjellern på skrå ut fra aksesspunktet som står i 2 etasje om du skjønner hvordan det ser ut. Hvor godt det vil funke er veldig avhengig av akksesspunktet, har ikke noe spesiellt god erfaring med dlink sin rekkevidde med standard antenner, men om du kjøper et AP som du kan montere andre typer antenner på så vil det nok funke. En annen ting er at det er litt forskjell på en tykk tre/gipsvegg og betong;) Endret 15. desember 2003 av chma Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 det er tykke trevegger det er snakk om her.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Så er dette noe jeg burde satse på eller blir det kanskje litt dyrt og sjangsefullt? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 OG hvilken router bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå