#Kroenkeout Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 bare bench boost. Blir nok litt kronglete på slutten. Er 16000 overall. Rekorden er 39000. Havner jeg på rundt 20.000 er jeg fornøyd. Oi igjen. Det er jo bra i grunn! Hvilken benk skal vi satse på? Jeg har Brighton og soto spillere som nesten alle andre og ser på fpl forum at de ønsker å bytte de ut.. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Tenkte å kjøre triple captain i morgen. Anbefalinger? Har aguero og sterling. Noen andre jeg evt bør vurdere? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Har driti meg litt ut personlig, til denne runden. Bare 2 spillere med dgw.redningen blir 2 ft. Har Aguero og Pogba. Blir jo City og Tottenham Kanskje gamble på -8 for å få inn de beste på midtbanen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ryan Lapprte koschielny Duffy Sterling Salah Lucas © Son Aguero Jimenez Llorente Gunn, Jota, Cathart, Valery. Aktivert BB ?? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ålreit timing. Ser bra ut. Synd Salah ikke har dgw. De Bruyne ser spennende ut. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Skulle egentlig ta inn KDB men jeg tror Salah tar flere poeng på den ene kampen enn hva førstnevnte gjør over to :-) Endret 19. april 2019 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ja. Best å følge magefølelsen. Jeg hadde selvfølgelig BB igjen. Tror jeg skal få I sammen et brukbart lag. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Ended on -4. And I punted on De Bruyne. Fingers crossed. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Ended on -4. And I punted on De Bruyne. Fingers crossed.Kondolerer! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Satt og vurderte Perez i dag fordi han toppet form/value-lista. Gikk for Llorente. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Kondolerer!gikk ått skogen. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Typisk drittrunde. Har mange wolves spillere på laget fra forrige double gw, og de skuffer som vanlig mot dårlig motstand. Satser på at de tar seg opp igjen når de tross alt møter Arsenal til uken.. Satte også triple captain på Son....var jo så sable nære der flere ganger...Regner med han skal spille hele kampen mot Brighton, siden han har karantene i første CL-semien. Satte inn Redmond og keeperen til Soton grunnet deres gode form i det siste...Det og viste jeg seg jo å være smart...Nå mangler det bare at Milijovevic og Mane som jeg midlertidig satte ut putter to hver elns.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Jævla typisk. Kunne bare droppa WC forrige runde og BB nå. Hadde fått minst like mye poeng uansett. Har i det minste nært template WC da, så de fleste er i ca samme båt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Mista to cs siste to min, hatt så tragisk uflaks hele sesongen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Mista to cs siste to min, hatt så tragisk uflaks hele sesongen "Alle" gjorde det. No worries. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Samme her. Heldigvis var det Eriksen som putta, så jeg fikk igjen litt poeng der. Men tapte fortsatt på det totalt sett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Samme her. Heldigvis var det Eriksen som putta, så jeg fikk igjen litt poeng der. Men tapte fortsatt på det totalt sett. Tapte ikke noe når alle som kunne kjørte dobbel Brighton fordi man fikk billige fire kamper på to runder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Bajs. Sturridge på topp. Sikkert litt mer trigger happy enn Firmino og mindre hjelpsom for Mane, min kaptein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Har Firmino på laget så hurra =/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Det gikk jo bra allikevel. Kjørte på med trippelK og. Glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå