Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da er det vel 0.1m det er snakk om? Og maksgrensen per uke er 0.3m?

Her må noen gjerne rette meg om dette er ukorrekt. Spørsmålet blir jo om jeg har råd til å la verdiøkningen skje og evt kjøpe ham inn etter neste runde.

Ja, men usikker på når man begynner å telle 0,3. Om det er etter alle kampene er spilt, eller fra registreringer av lag før kampene starter blir stengt.

Hvem vet. Når folk finner ut han har fått 0 poeng neste runde kan det jo være folk dumper ham igjen?

Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at jeg aner ikke hvor mange som har brukt WC denne runden. Det kan jo påvirke statistikken de baserer seg på. (http://fplstatistics.co.uk/)

Ser forresten at den er endret til 104% nå. 160% må ha vært en eller annen feil. Eller så har mange benyttet anledningen i kveld til å selge (merkelig nok, siden prisen virker å gå opp).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Og så, av alle, så scorer Boly. Den eneste Wolves-spilleren min hovedmotstander i pengeligaen har.

Selvsagt. På overtid. Etter Sane-gate og Kola-selvmål på overtid. Lurer på hva jeg har gjort mot Fantasy-gudene for å fortjene dette?

Boly får antakeligvis 3 poeng bonus og. Og Newcastles mål er en keepertabbe av min keeper, som bare for å gni det inn hadde fått save bonus om han hadde redda.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...