Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Se der ja. Alonso på benken. Får håpe han holder seg der. Nå er jo spørsmålet. Emerson inn? Mendy inn.? Play it cool? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Pogba til Sane? Hvis P-boy er ute. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kun råd til 5,7 å bytte ut Digne for. Eneste aktuelle på City er altså Danilo. Men vil han spille? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Danilo, Delph og Mendy. Jeg ville ikke turt å gjøre det, men skal få inn walker kanskje selv. Har Sterling og Aguero fra før. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Pogba til Sane? Hvis P-boy er ute. OGS bekreftet at Pogba er klar til søndag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Danilo, Delph og Mendy. Jeg ville ikke turt å gjøre det, men skal få inn walker kanskje selv. Har Sterling og Aguero fra før.Hmmm. Cheeky punt på Mendy? Litt risky når to av de andre bak der er TAA og Alonso. Pep: Mendy? I really don't know. Ok. Takk Pep. Oppklarende som alltid. Endret 1. februar 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Har Jimnez på benken. Får håpe Pogba hviler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Greit med Higuain på laget ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Hatt fem spillere i aksjon og alle har levert bra med poeng. Men selvfølgelig skulle Hazard score for første gang på over en måned, og attpåtil to mål nå som jeg endelig bytta han ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Selvfølgelig måtte krølltoppen putte på tampen. Gah. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Fy faen. Sane starter på benken. Og Aguero scorer. Runden min er fucked. Endret 3. februar 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Sto lenge å vurderte TC på Sterling eller Aguero. Hadde lenge valgt Aguero, men så leste jeg noen kommentarer også endret jeg til Sterling... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Sto lenge å vurderte TC på Sterling eller Aguero. Hadde lenge valgt Aguero, men så leste jeg noen kommentarer også endret jeg til Sterling... Fikk en assist nå da. Og du har jo faktisk Aguero. Jeg valgte å hente Sane fordi jeg regnet med han var mest bankers. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Klager ikke på kapteinsvalget denne runden for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Dette er en sånn runde som definerer resten av sesongen. Mister nok forspranget og mer til nå. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Herejemini - glemte å bytte tilbake captain fra forrige runde (er nå Rashford). Trodde jeg hadde Jimenez som vice, men ser nå at det er Pog. Herre så jeg håper han hviler Rashford og ikke slenger ham innpå de siste 10, nå Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Herejemini - glemte å bytte tilbake captain fra forrige runde (er nå Rashford). Trodde jeg hadde Jimenez som vice, men ser nå at det er Pog. Herre så jeg håper han hviler Rashford og ikke slenger ham innpå de siste 10, nå heldig der 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Salah, tripple Captain. Jaja. Jeg hadde Kane som tc når han fikk 5 poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 I'm done Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 I'm done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå