#Kroenkeout Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Fabianski Speroni Mendy, TAA, Shaw, Bennet Salah, Sterling, Hazard, Pogba Romeu Rashford, Jimenez, LLorente Hva syns dere om laget? Tips taes gjerne imot, Du har satset bra på midtbanen iallefall. Ser ikke noe tegn til balanse med den spissrekka og det får du stryk for =) Mitt lag: Kepa Digne, Robertson, TAA Lamela, Sterling, F. Anderson, Pogba Jesus, Auba, Rashford Benk: Button, Pedro, AWB, Doherty Jesus kjøpte jeg inn som en differential, men ble et bomkjøp. Endret 25. januar 2019 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Higuain 9,5. Kanskje vente å se om han spiller.blir det double gameweek på Chelsea, nå som de slo Tottenham i går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Hadde poeng til overs da jeg kjøpte WP så bytta mitro til higuain. Regner med han går rett inn pga tidligere samarbeid m Sarri Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Er vel ikke noe poeng å hente Higauin før 1. februar? Med mindre man har spillere som faller i verdi man er avhengig av, da. Chelsea skal spille i cupen de og. Regner med at han spiller der, så får vi se. Usikker på om jeg har/tar meg råd uansett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Går nok rett inn, men klok av skade venter jeg alltid litt før jeg hiver meg på nye spillere i PL. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Er Alonso ferdig som førstevalg? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Er Alonso ferdig som førstevalg? Hø? Han har jo spilt alle kampene og i 90 minutter i samtlige, for utenom en som han spilte i 77 min. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Til et annet spørsmål. DBW City er rett rundt hjørne mot Everton og Arsenal. Hvilke City spillere har dere og hvilke har dere planer om evt. å ta inn? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Hø? Han har jo spilt alle kampene og i 90 minutter i samtlige, for utenom en som han spilte i 77 min. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Til et annet spørsmål. DBW City er rett rundt hjørne mot Everton og Arsenal. Hvilke City spillere har dere og hvilke har dere planer om evt. å ta inn? Spilte i FA-Cup og ikke mot Spurs. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Spilte i FA-Cup og ikke mot Spurs. Nei, men det var jo ligacup. Han kan jo nesten ikke spille i alle turneringene heller da blir han jo sliten.. Jeg er ganske sikker på at han har enerett på plassen sin. Ingen av de andre navnene har egentlig prestert eller fått sjansen til å gjøre det heller (i premier league iallefall). Endret 29. januar 2019 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Emerson spilte bra mot Spurs. Alonso spilte neste kamp mot ubetydelig motstand. Jeg er bekymret Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Emerson var god mot Spurs ja, men tviler på at Sarri bytter på forsvarsrekka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Gått fra å ha et helt ok lag til: Arnold 100% ute Wilson kanskje ut Martial ikke sett på bilder av laget i dag. Usikker på Alonso. Oooog, har ikke råd til å hente inn Sane for Martial. What to do... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Tror dette er første runden jeg ikke bruker transfer. Er ikke rammet av noen nevneverdige skader eller vrakinger, så satser på at det skal gå greit ?? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Tror jeg capper hazard...! Selv med Salah, Pogba, Rashford på laget..? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Digne starter ikke...yay? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Digne starter ikke...yay? :( Får håpe på innbytte og frisparkmål på overtid. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 :( Får håpe på innbytte og frisparkmål på overtid. Han kom, fikk rødt, han dro.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 :( Får håpe på innbytte og frisparkmål på overtid. Det gikk jo bra... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Brøt min egen regel om å ikke ta hits for å få inn Sane. Det gikk jo bra... Men jeg har jo faktisk Pogba, Jimnez, Richarlison og Patricio, så jeg kan vel ikke klage. Synd Bennet sitter sist på benken. Men om frykten min for at Alonso blir dumpa stemmer kommer han inn! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå