kaaasen Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Har fått 92 + 59 poeng de to siste rundene. Pogba har stått for hhv 30 og 36 av disse. Tør ikke vrake ham som kaptein før Newcastle heller, for å si det sånn. Kvitta meg med Sigurdsson og fikk inn Felipe Anderson. Er litt redd for at jeg byttet for sent ut i sesongen, men har trua på at han kan prestere fremover også. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Solgte Firmino, å han drar av sitt første hattrick for Pool. Uansett fornøyd. Jeg vil heller ha Kane en Firmino, når nyåret kommer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Auba 1 mål 1 assist, Kane 1 mål 1 assist. Kane får 3bps, Auba ingen. ? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 <--- Kane som kaptein, endelig valgt riktig Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 TAA lå an til å øke i verdi i natt og Alonso lå an til å droppe igjen, men ikke noe av dette skjedde. Jeg hadde uansett bestemt meg for å droppe Alonso for TAA før jeg så dette og heller plassere pengene på midtbanen. Alonso anser jeg som en billig midtbanespiller og han skaper veldig mye for Chelsea, men gutten får jo aldri ballen ofte nok i nettet, derfor kan alle dere med Alonso nyte saftige hauls framover Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Kanskje han slutter å treffe stanga nå? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Bajs. Martial ut etter 60 og Fraser, som jeg solgte for Pogba, har en høydare. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Kan ikke bare Sterling score hattrick da? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 4 goal på 2 kamper for Firmino, etter jeg solgte han. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) hadde digg runde for første gang på evigheter. Treff på Alonso, Kola, Son, Fraser, Auba, Kane, Wilson. Kunne valgt hakket bedre kaptein enn Auba men la gå. Starter opphentinga nå! Endret 3. januar 2019 av barezell Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Bytta ut Fabianski, så Arsenal kommer garantert ikke til å putte. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Hadde Fabianski på benken så ja såklart ble det cs da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Not only CS, but the save points and bonus points too! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Guaita ut i første omgang. Jævla shit show. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Heldigvis fikk Etherigde omtrent akkurat det samme. Endret 12. januar 2019 av Golf'ern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Richarlison stupheader utenfor! Richarlison kommer fossende på venstre, skyter fra 10 meter - over. Gult kort! Richarlison - Everton Slenger ut en arm mot Cook. Da blir det ofte kort. NÆRMERE KAN MAN IKKE KOMME! Richarlison skyter fra spiss vinkel, Aké blokkerer med venstrefoten PÅ streken!!! Summerer vel opp min runde rimelig greit. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 23 poeng. Ser frem til Solskjær og totte nham. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Trenger en superkamp av Sterling i morgen. Forventer BaldFraud roterer ham ut, altså. Bare for å vri rundt kniven i såret. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg har Sterling som C og gleder meg til fyrverkeriet Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Vurderer å bruke wildcard: Lloris Speroni Robertson Laporte Digne Shaw Bennet Salah Sterling Pogba Richarlison Nasri Rash Jimenez Zaha Hva syns dere? Mitt lag nå: Fabianski Hammer Alonso Digne Shaw Bennet Wan B Hazard KDB Pogba Ricahrlison Romeu Kane Jimenez Firmino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå