Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Nei faen. Jeg hadde Shaw/Alison på laget mitt (som jeg endret 100 ganger) tidligere i dag i stedet for De Gea/Robertson! Og i det jeg skriver dette scorer selvsagt Leicester... Ouch Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Nei faen. Jeg hadde Shaw/Alison på laget mitt (som jeg endret 100 ganger) tidligere i dag i stedet for De Gea/Robertson! Og i det jeg skriver dette scorer selvsagt Leicester... DDG/Robertson er jo bedre siden Shaw er erstattet snart. Men med den prisendringen må det vel gå på bekostning av noe annet :-) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Faen. Sitter med Bailly og De Gea, ble nesten bra. Jaja, fantasy er og blir frustrerende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ingen spillere på regular fantasy-laget, men snappet opp pogba på draft. Greit fornøyd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 DDG/Robertson er jo bedre siden Shaw er erstattet snart. Men med den prisendringen må det vel gå på bekostning av noe annet :-) Husker ikke Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Fornøyd med å ha Maddison jeg, selv om han ikke scoret. Var ikke denne kampen jeg kjøpte han inn for heller. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fornøyd med å ha Maddison jeg, selv om han ikke scoret. Var ikke denne kampen jeg kjøpte han inn for heller. Samme her. Tror han blir bra. Laget mitt/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Mitt foreløpige lag. Veldig usikker på om det er lurt å utelate Arsenal og Chelsea helt. Veldig usikker på keeper (hadde McCarthy inntil i går), men ønsker å ha med en United-forsvarer (hvem spiller???!) De Gea MUN Doherty WOL Meny MCI Alexander-Arnold LIV Jota WOL Salah LIV Pereyra WAT Bernardo Silva MCI Aguero MCI King BOU Firmino LIV Fabianski WHU Daniels BOU Wan-Bissaka CRY Hudson-Odor CHE Bytta Pereyra med Richarlison rett før fristen... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Van Aanholt leverer, som alltid. Ellers går det ræva, som alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Bytta Pereyra med Richarlison rett før fristen... Du starter sesongen bra. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Der kom Zaha-målet vett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Wan-Bissaka på benken, irriterende. Ender med tre bonuspoeng også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Sitter på min benk og... Men som nr 2, så både Robertson og/eller to City-spillere kan ikke få spilletid. Tydeligvis liten grunn til å være redd for at Chelsea skulle være ute av det. Endret 11. august 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 27 poeng på 6 spillere(No cap) er greit nok. Gjør det bedre i draft med 35 med 7 spillere Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Kjørte Jota i stedet for Neves, siden alle har han. Ble en heldig assist siden det var han som ble felt. Grunn til å tro at Robertson ikke starter i morgen? Hadde vært deilig å få Wan-Bissaka inn fra benken. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Har også Wan-Bissaka på benken. Avhengig av at en av Aguero, Arnold, Mendy eller Bellerin ikke spiller, for å få ham inn. Ser ikke bra ut Endret 11. august 2018 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Kjørte Jota i stedet for Neves, siden alle har han. Ble en heldig assist siden det var han som ble felt. Grunn til å tro at Robertson ikke starter i morgen? Hadde vært deilig å få Wan-Bissaka inn fra benken. Null vil jeg si. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Håpte Baines skulle få assist på den, men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Bytta Pereyra med Richarlison rett før fristen... Gikk opp likevel da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå