#Kroenkeout Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 104,8 Superirritert på meg selv i dag. Kjøpte Vertongen i går, fordi jeg regnet med at han kom til å spille det meste/mer enn Alderweireld i jula og Trips var skadet. Og at Davies og Rose antakeligvis spiller ca annenhver kamp. Og hva skjer? Vertongen er skada igjen, Alderweireld får 3 bonuspoeng og alle de andre spiller!?!?!? Waste of transfer ass. Kjipt. Jeg gikk for bytte ut TAA for Luiz. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Vil ikke ha dobbelt Chelsea ass. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Å transfere ut Ings var jo kjempesmart... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hadde vært kjekt med et Auba-mål eller to. Men Southampton kan godt vinne da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2018 Har hatt Aubameyang i 10/17 gameweeks. Har fått 36 av hans 99 poeng... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Aubameyang bommer på alt såklart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Aubameyang bommer på alt såklart. Før jeg kjøpte ham traff han på alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Før jeg kjøpte ham traff han på alt. Vi er i samme båt du og jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Heldigvis er vi ikke alene. Der gikk Hazard ut. Da er det bare å be høyere makter om et par mål fra BHA. Endret 28. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Rekk opp handa de som kjøpte Shaqiri dette vinduet *rekke opp* Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Lagverdi på 106.1 shit Dog er OR alt som betyr noe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Var litt gretten over at jeg solgte TAA, men når Clyne plutselig er tilbake er det kanskje like greit. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Mini League rivalen min har Wan Bissaka med 6 poeng på 2 benk plass, å Ings med 13 poeng, på 3. Benk plass. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Tenker å shippe ut Bellerin og TAA for Lovren og Baily eller Lindolf..? Hvem av dem får mest spilletid tror dere? Vet at Solskjær er ganske glad i å rotere laget sitt. Vurderer også å få inn Delp..HEELP Endret 20. desember 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Doherty har ordnet meg mye poeng (han scorer en del på dødballerog koster vel rundt det samme). Hold deg unna United defensivt. De slipper alltid inn mål, selv meg veggen bakerst. En sentral del med å få poeng for forsvarere (med mindre det gjelder David Luiz og Doherty) ser ut til å være at de går gjennom kamper med clean sheets og gjerne også spiller 90 min. Dilemmaet er nok større om jeg som United fan skal gå for noen United-angripere...Usikker på om det er gryende optimisme for lagets del eller litt for store forhåpninger/ønsketenkning. Vet ikke hva Bellerin koster, men City-stopperne har dratt inn mye poeng, det samme med Chelsea sine + Van Dijk, selv om han er dyr da.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Tenker å shippe ut Bellerin og TAA for Lovren og Baily eller Lindolf..? Hvem av dem får mest spilletid tror dere? Vet at Solskjær er ganske glad i å rotere laget sitt. Vurderer også å få inn Delp..HEELP TAA er vel snart tilbake da og om du kan klare deg uten han i en kamp til så ville jeg ha spart på han. Jeg bytta han ut selv med Luiz før price drop, men nå har jo du spart på han allerede gjennom to price drops og mistet 0.1 allerede. Ville holdt meg langt unna united forsvarere. Delph er nok det tryggeste, men han offensive bidrag blir drept av Sane sin posisjon. Kan jo også prøve på Holebas og bruke resten av pengene på noe annet. Jeg tenker at det er snart juleprogram og det kommer til å bli fryktelig mange rotasjoner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Å ikke hente Salah da Aguero røk ut fremstår som en større og større tabbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Endelig valgt riktig cap Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Droppet selvsagt Auba som kaptein i dag. Gooo Sterling! Og Fraser starter på benken!? Og laget jeg møter i cupen har VanDijk på første plass på benken. Og starter med Vertongen... Feels lost. Hentet forresten inn Laporte over Dijk/Robertson fordi City hadde enklere program. Gg. Endret 28. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Sterling © tatt av ja. Katastrofe-runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå